Loading...
dk

Bytte bagsæder til executive sandfarvet læder | Tesla Forum

Anders
Anders Nov 20 '15

Hej,

Er der nogen der kunne være interesseret i at få executive bagsæder i stedet for almindelige eller nextgen?

Sæderne er i sandfarvet (lys) læder og med varme.

Teknisk er der ikke nogen hindringer i at bytte sæderne.

Mvh

Anders

kajakaj
kajakaj Nov 20 '15
Kan executive bagsæderyggen lægges ned eller afskriver man sig den mulighed hvis man vælger denne sædetype
P85DK
P85DK Nov 20 '15

Kan hverken indstilles eller lægges ned

kajakaj
kajakaj Nov 20 '15
Ok tak. De ser lækre ud men vi kan ikke undvære muligheden for at kunne lægge bagsædet ned.
Forummets indlæg er redigeret af kajakaj Nov 20 '15
Clement
Clement Nov 20 '15
Hej Anders

Har du nogle billeder :-)
Anders
Anders Nov 25 '15

De ser sådan her ud... Er egentlig meget fede, men jeg har mindre børn, så sætter mere pris på 3 sæder :-)

Clement
Clement Nov 25 '15
De er flotte. Kan de ligges lidt ned, hvis man en dag skulle få brug for mere bagagerum?? Og midterkonsollen ikke fjernes??
JL
JL Nov 25 '15

@Clement - prøv at læse 4 indlæg længere oppe :-) Midterkonsollen kan godt fjernes.

Anders
Anders Nov 25 '15

Ved ikke om de kan lægges ned, da jeg ikke har fået bilen endnu, men tror det ikke...

Hookmaker
Hookmaker Nov 25 '15
Det kan de ikke, de er permanent fastgjort.
Anders
Anders Dec 7 '15

Så har jeg fået bilen med executive bagsæder. De er identiske med nextgen forsæderne, så de har markant bedre komfort end de almindelig bagsæder. Derudover er der en midterkonsol med opbevaringsrum og 2 kopholdere.

Jeg vil som sagt gerne bytte til almindelige bagsæder (eller nextgen), da jeg har små børn som sidder i autostol, hvorfor 3 sæder betyder mere end komfortable sæder. Som det er anført ovenfor kan disse sæder ikke lægges ned.

Skriv gerne, hvis I er interesseret i at mødes og tale om bytte. Jer der allerede har skrevet har jeg netop svaret igen, så I må også gerne vende tilbage igen:-)

Jabba
Jabba Dec 7 '15

Det er ellers nogle fine sæder. Hvis de var i lysegråt læder kunne jeg have været interesseret. God vind med byttehandlen.

Clement
Clement Dec 7 '15
Hej Anders

Jeg fik min i torsdags. Jeg har 2 unger på 6 og 8 år. Kan der ikke være en autostol i de sæder?

Jeg kunne godt være interesseret. Bor du på Sjælland? Synes i hvertfald at vi lige burde mødes og så kan vi se om vi skal finde ud af noget. Jeg har next gen bagsæder.