Loading...
dk

Info om bil | Tesla Forum

T3S7A
T3S7A Nov 21 '15

Kan man se mere info på en bil et eller andet sted, hvis man har stelnummer ( Vin nummer ). Kender nummerplade.net, men det er mere til at tjekke for pant. 

Jeg er nemlig lidt nysgerrig på denne bil: 

http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/tesla/model-s/60/2649064?utm_source=BilBasen_SearchAgent&utm_medium=email&utm_content=CarURL1&utm_campaign=CLM

Jeg er 95% sikker på det er min "gl" bil jeg havde i sin tid. Tror ikke der kører andre S60 hvid rundt i dk, med denne meget specielle konfiguration. Helt uden nogen tilvalgspakke. Kun med software update til NAV og Brugerprofil, og ifølge billeder har denne nemlig lige nøjagtigt det. Var bare hvis det var min gl Tesla, så er det ikke kun 1 ejer, men nok nærmere 4-6 stk. Udover det, så er prisen godt nok kommet i vejret, i forhold til hvad jeg købte den til (Brugt) for knap 1,5 år siden. 

KimT
KimT Nov 21 '15
Tinglysning.dk
T3S7A
T3S7A Nov 21 '15

Hvis jeg slår VIN nummer på min gl s60 (som jeg tror er denne jeg linker til) op på nummerplade.net, kan jeg se Nummerpladen:, men status står Afmeldt. Betyder det at den nummerplade der er oplyst, er den sidste den havde på, men nu har den ikke længere? 

Men er helt i sjok over at den kan være blevet så meget dyre end hvad jeg selv købte den til. Har selvfølgelig lydisoleret den på et træf i Køge, må være derfor :-)  

Gustavsfar
Gustavsfar Nov 21 '15

Hvad gav du i sin tid? Der har vel været 3 prisstigninger siden du købte. Min S85 bestilt i oktober 2014 er steget ca. 100k i pris blot med AP som option.

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar Nov 21 '15
TeslaFreak
TeslaFreak Nov 21 '15

Afmeldt betyder nr. pladerne er afleveret. Hvilket passer meget godt med at den holder til salg hos en forhandler. Men du skal jo have vin nummer på den der er til salg når der ikke er et reg. nummer/nummerplader at slå den op på.

T3S7A
T3S7A Nov 21 '15

Hvis man køber en helt ny S70 i dag, koster den 589.000kr. ( ved godt man ikke længere kan nå at bestille ny ) Der får man endda mere udstyr med i standard pakken i dag end den var i gl dage. 

Jeg gav 460.000kr da jeg købte den. Så det kan godt betale sig at lydisolere dørene... ;-)  

Forummets indlæg er redigeret af T3S7A Nov 21 '15
MartinPedersen
MartinPedersen Nov 21 '15

Det er med stor sandsynlighed din, der er kun indregistreret 2 stk. 60kWh i januar 2014.

Den ene har fået oprettet et lån lige efter, som stadig er aktivt.

Den anden er afmeldt, og har skiftet forsikrings selskab en masse gange, som jo er normalt ved salg.

T3S7A
T3S7A Nov 21 '15

TeslaFreak, har du ret i. Gætter blot på det er min. Passer med min var fra slut Januar 2014. Og med den meget speciel konfiguration af ingen tilvalgspakker overhovedet, gætter jeg på at der ikke findes andre i dk. 

T3S7A
T3S7A Nov 21 '15

MartinPedersen, hvor ser du alt det? 
Så er det jo noget forkert at skrive 1 ejer.. :-)

MartinPedersen
MartinPedersen Nov 21 '15

En af de bedre sider er www.nrpla.de under "avanceret søgning".