@Deacon - I er velkomne i Langå
hvor køber i de ting til at vaske bilen? har Ht renser.. men mangler vist resten.. altså alt fra sæbe til spande til svampe og fiberklude eller handske
Hej kristian70k, jeg har droppet two bucket metoden, den er pebret i dyrt plastudstyr. bruger istedet Gary Dean metoden, se her: https://www.youtube.com/watch?v=evFTeRxtEEo
Jeg har fundet kludene hos poliermaschinen-shop.de, og du kan se hvilke varenumre i microfiber du har brug for. De er kanongode og prisen er rigtig. Det helt rigtige tørrehåndklæde får du kun hos detailingbilpleje (vores opticoat haj i Odense..;-)
www.poliermaschinen-shop.de
ArtikelArtikelnummerStückZwischensumme Waxer Mikrofasertuch Microfasertach Poliertuch Microfiber towel OL_Waxer_Tuch_5er 1 11,90 € Poliertuch 5 x Waxer Mikrofasertuch Microfasertach Poliertuch Microfiber towel 0,00 € OL_Waxer_Tuch Liquid Elements Xmas Towel LE_Xmas_Towel_5er_Pack 1 14,90 € Mikrofasertuch Water Magnet Trockentuch blau OL_WaterMagnet_Trockentuch_blau 1 6,90 € Mikrofasertuch Gold Class 5er Sparset 40x40 OL_Gold_40x40_5er 1 12,90 € tuch 5 x Microfaser Poliertuch Mikrofasertuch Gold 40x400,00 € OL_Gold_40x40
Ingen problemer her, bortset fra lidt fugt i baklygte og tågelygte. Ellers en fantastisk bil som vi er yderst tilfredse med.
Og jeg Morten fra Detailing som flere af jer kender, er medlem af alfaklub Danmark og teslaforum, hvilken tilfældighed ;) jeg ejer alfa og når økonomien er til det så helt sikkert tesla.
har lige handlet det jeg skulle bruge til at dyrke min bil :) det er handlet ved shop.bilvask.nu tak for link ~~MatthiasHR han er sku helt super at snakke med, og hjælpsom.. skrev til ham jeg fik ref. herfra.. og vil gerne ref. til ham.. god service kan man jo ikke få nok af :)
Har lige rundet et år med min første TMS, og har kun vasket den i hånden, og gør det stadig med stor fornøjelse... Den fik en tur i weekenden, og står stadig knivskarp og sort - takket være Opticoat og Morten@DetailingBilpleje!
Vi har ikke haft nogen problemer ud over fugt i baglygten som kajakaj også nævner(hvis man kan kalde det et problem...), samt at bilen efter et par uger kun ladede på 2 ud af 3 faser. Det sidste blev fikset med det samme på Kirstinehøj.
Jeg kan ikke genkende problembilsbeskrivelsen. Vores gamle Audi havde aldrig et helt kalenderår uden værkstedsbesøg. Men den rundede så også 10 år lige inden den blev solgt i 2013.