Jeg hører fra flere sider at klapsæder kan eftermonteres for 26.000,-
Der står noget andet på Teslas hjemmeside...
Nogle erfaringer?
MVH,
Morten
Jeg hører fra flere sider at klapsæder kan eftermonteres for 26.000,-
Der står noget andet på Teslas hjemmeside...
Nogle erfaringer?
MVH,
Morten
Har faktisk LIGE fået svar fra Tesla som lyder:
"Det er korrekt at sæderne kan eftermonteres.
Prisen for dette er cirka 24000 kr., men kan variere."
Jeg har også været i kontakt med Tesla og Autoskadestuen (Det var Emil som gjorde mig opmærksom på muligheden). Tesla tager 26.000 kr. og Autoskadestuen 24.000 kr. inkl. materialer og arbejdsløn.
Jeg har også undret mig over at ordlyden på Teslas hjemmeside ikke er blevet ændret. I gamle dage skulle sæderne være fabriksmonteret. Men hvis man søger på TMC forum, så fremgår det at eftermonteringen har været en mulighed i hvert fald siden marts 2014 (http://www.teslamotorsclub.com/showthread.php/28883-So-you-*can*-add-rear-facing-seats-after-delivery-for-VINs-after-P05428).
Hej Alle
Vi har 2 sæt bagudvendte sæder liggende, som kan monteres til 20.000 alt inkl. De er "brugte", men har nok ikke været anvendt mere end en håndfuld gange, da der ikke er synlige spor af slid.
Jeg bruger den fra 2 år til en usædvanlig høj pige på 10 år.
Jeg aner ikke hvormange interesserede der er til brugte sæder - men jeg har også et sæt til salg. De er brugt 2 gange og fremstår selvfølgelig som nye. Befinder sig i Randers! - 15.000 kroner uden montage.
Men de er vel ikke meget bevendte med mindre I også sælger en ombytning af bagsædet med. fastgørelsen af sæderne sker jo i selve bagsædet. Som jeg husker det, er det ikke en del af bagsæderne som standard?
/Martin
Autoskadestuen kan flytte sæderne over, det kræver lidt reservedele de køber hos Tesla og så skal en masse dele byttes over. Bagsæddet skal ikke flyttes over, Der kan laves beslag på de eksistrende. Men de skal have begge biler ind.