Loading...
dk

Manglende mobilforbindelse | Tesla Forum

griffel
griffel Nov 26 '15

Her til morgen ville jeg starte klimaanlægget via App'en, men jeg kunne ikke komme i kontakt med min TMS. Det lykkedes så heldigvis da jeg flyttede min WiFi-router lidt tættere på vinduet...

Da jeg kørte afsted opdagede jeg, at der slet ikke var nogen forbindelse til mobilnettet - og det er der stadig ikke. Da jeg ankom på arbejdet resettede jeg både stor og lille skærm uden at det hjalp.

Nu står den så og tænker over det, og jeg må se hvordan den opfører sig når jeg har fri. 

Men er der andet jeg kunne have gjort for at hjælpe den på vej? Jeg kan da ikke trykke andre steder eller hvad?

/Jakob :-)

Jevi
Jevi Nov 26 '15

Havde også udfald af internet i bilen igår i Kbh. Koblede den på min smartphone i stedet. Efter reset af centerdisplay var alt normalt igen. Flyttede også min wifi extender tættere på garagen. Måske kan svag wifi gøre bilen forvirret.

griffel
griffel Nov 26 '15

Det var første gang jeg oplevede det, og det varede hele vejen på arbejde (70 km). Ingen forbindelse overhovedet.

Men på vejen hjem var alt heldigvis som det plejer. Jeg ved bare ikke hvorfor... ;-)

mdv
mdv Nov 26 '15

Jeg oplevede også at min mobilforbindelse ikke virkede. Genstartede den store skærm uden held. Opdagede derefter at det var som om at den hele tiden prøvede at connecte til wifi selvom jeg var ude at køre. Slukkede derfor for wifi, hvilket fik den over på 3G med det samme. Derefter tændte jeg for wifi'en igen og alt var igen normalt :-)