Loading...
dk

Så blev det min tur.. 90D Perlemorshvid hentet i Århus. | Tesla Forum

KL
KL Nov 26 '15
Det er simpelthed den vildeste bil ever.. Det er har været min drømme bil, lige siden jeg så den første gang i 2010. Og nu holder den ude i indkørslen, det er næsten for godt til at være sandt. Har taget mig selv i at gå ud for at se om den stadig holder der :D... Ved det ikke er det bedste billede, men det er vel bedre end intet billede:)
DeaconWP
DeaconWP Nov 26 '15

Tillykke med den flotte bil KL. Den er bare flot. Og sikke fine fælge du har på. 90D, uha da......

Thor
Thor Nov 26 '15

Den er flot! :)

Tillykke!

Klaus_
Klaus_ Nov 26 '15

Tillykke med den, flot bil :)

The_Stig
The_Stig Nov 26 '15

Dejlig bil, magen til min til mindste detalje selv duggen i lygterne er det samme :-( - Så ved vi at ISO 9001-2010 ikke nødvendigvis betyder god kvalitet men snare en ensartet kvalitet - så når der dug i alle lygter så er TESLA i det mindste konsekvent "off line"

Forummets indlæg er redigeret af The_Stig Nov 26 '15
Mixi
Mixi Nov 26 '15

Tillykke nu begynder det gode Tesla liv

Mack
Mack Nov 27 '15

Nice! held og lykke med de mange mange km, de næste par uger :-)

lassevilmar
lassevilmar Nov 27 '15
Hold nu k*** hvor er den flot! Jeg har en magen til på vej...
Forummets indlæg er redigeret af lassevilmar Nov 27 '15
edge
edge Nov 27 '15

Flot bil! Nu har du vel investeret i rigeligt med shampoo, mikrofiberhåndklæder, skumlanse osv? For den farve i dette land skal jo håndvaskes mindst hver 2. dag...

Hilbert
Hilbert Nov 27 '15

Det er en af de bedste farver, hvis vi taler om støvede veje - her er en mørk farve, det værste man kan vælge. Så det afhænger nok meget af forholdene.

KL
KL Nov 27 '15

Tak alle :) Man har jo nærmest lyst til at køre bil nu.. Simpelthen en sand fornøjelse.. Men man skal lige vende sig til størrelsen på den... Det er en ordenlig slæde i forhold til min Golf..

edge: Tja, ved det er en utaknemlig farve, men iforhold til de biler jeg har haft i sort, er den helt sikkert 10 gange bedre :)