Loading...
dk

VIN nr. 110xxx vs. 100xxx | Tesla Forum

Okkels
Okkels Nov 27 '15

Hej med jer

Jeg har ventet på VIN nr. 110xxx i 2 måneder, men nu har Tesla meddelt at de har lavet en fejl, som bevirker at min bil ikke findes.... Dette har de håndteret til min fulde tilfredshed og jeg har, i stedet for den bil jeg havde bestilt, fået et supergodt tilbud på en anden bil med VIN nr. 100xxx.

Er der nogle opgraderinger eller andet jeg går glip af, ved at tage en bil, som er 10000 VIN numre ældre?

Mack
Mack Nov 27 '15

Nej! den er produceret omkring medio/ultimo august, hvis du tjekker vin på: 

https://docs.google.com/...R5J-z5TPikra8gQ/edit

TeslaFreak
TeslaFreak Nov 27 '15

Jeg venter selv på en i 110xxx hvornår skulle du have haft den leveret?

Anja74
Anja74 Nov 27 '15
Jeg venter også på en 110xxx.
TeslaFreak
TeslaFreak Nov 27 '15

Anja74 har du fået en dato, og har du bestilt inden den nye lov, eller efter?

Okkels
Okkels Nov 27 '15
Jeg havde ikke fået en eksakt leveringsdato, da Tesla ringede og fortalte at de havde lavet en fejl, men de fortalte at hvis jeg ville have VIN nr. 110xxx forventede de, at jeg kunne få den inden årsskiftet.
Som skrevet venter jeg nu i stedet på VIN nr. 100xxx og den skal jeg hente næste fredag.
TeslaFreak
TeslaFreak Nov 27 '15

Tak Okkels, så er der stadig håb for jeg får min inden nytår. Håber bare også den kommer inden jul.

Anja74
Anja74 Nov 28 '15
Jeg bestilte inden den nye lov, men har ikke fået nogen konkret dato. Der står levering i december eller tidligt i januar. Når jeg spørger Tesla siger de midten til slutningen af december.
ast
ast Nov 29 '15

Jeg venter på VIN nr. 1053XX til levering ultimo november/december. Er der nogen som ved hvor man kan følge denne bil?

SuneH
SuneH Nov 29 '15
Hej ast. Der er kun MyTesla hvor du kan se hvad der sker. Jeg kender ikke til andre muligheder.
Forummets indlæg er redigeret af SuneH Nov 29 '15