hold højre roulade inde i et par sekunder så kan du skifte mellem de forskellige optioner.
Jeg er noget skuffet over det nye instrumentpanels design i vers. 7.
Synes at det er vigtigere at vise gearvalg (P, R, N, D) i center frem for kilometerstand, og at have ”låsen” på samme skærm.
Mangler muligheden for Tripmeter i højre side (da A og B er gode som reference), hvor forbrug siden sidste stop er ret uinteressant/forvirrende.
Ugedag, måned og dato er helt forsvundet, fy!
Visning af indetemperatur (og gerne fugtighed) burde vises.
Den nye mulighed for designerur i venstre side synes jeg derimod er fin.
Hvordan får du et speedometer i midten, Hilbert?
Vi har kun hastigheden i toppen, og så kan jeg faktisk ikke huske, hvad vi har i midten. Jeg må heller kører en tur i aften, så jeg husker det bedre. :)
Jeg er noget skuffet over det nye instrumentpanels design i vers. 7.
Synes at det er vigtigere at vise gearvalg (P, R, N, D) i center frem for kilometerstand, og at have ”låsen” på samme skærm.
Mangler muligheden for Tripmeter i højre side (da A og B er gode som reference), hvor forbrug siden sidste stop er ret uinteressant/forvirrende.
Ugedag, måned og dato er helt forsvundet, fy!
Visning af indetemperatur (og gerne fugtighed) burde vises.
Den nye mulighed for designerur i venstre side synes jeg derimod er fin.
Jeg forstår ikke hvordan du kan få den visning frem på v7.0. Jeg har en bil og nogle vejstriber i midten. Du har en cirkel med en række informationer, troede det var i den tidligere software.
Mit bedste gæt er, at du ikke har autopilot i din bil, korrekt ?
@Michael
Vi har automatpilot komfortfunktioner. Altså, den følger selv vejen etc.
Jeg tager lige et billede næste gang jeg er nede i den.
Min har også hastighed i toppen og bil med streger i midten. Altså ikke det som er billede af længere oppe. Den er kun forberedt til autopilot. Købt uden AP, lev 2-dec.
Jeg har søgt på forskellige V7 dash screens og de kan åbenbart se ret forskellige ud. Jeg har en S70D uden autopilot, og min vise bilen i mellem vej striber og med en ren tal-version af speedometeret i toppen. Jeg har ikke kunnet se hvordan man kan skifte til nogle andre konfigurationer, og om man rent faktisk kan skifte.
Nogen der ved noget?
Det kan man ikke. Der er kun 2 versioner. Den med AP og den uden AP. På både den med AP og uden AP kan man skifte de 2 menuer hhv. til højre og venstre ved at holde en af rouladerne inde og så rulle sig frem til den ønskede visning. Hvis je forstår dig ret og din er den øverst til højre vil jeg tro at den ser ud som den gør fordi bilen rent faktisk har hardwaren og dermed er klar til at vise de øvrige funktioner såfremt at det aktiveres.
Uden autopilot (dog med hardware) har man ikke speedometer looket - altså det runde om bilen. Så det må være biler uden autopilot hardwaren der ser sådan ud. Billede nummer to har jeg dog aldrig set før, men det kan vel være noget beta software.
Ja hvis billede nummer 2 ikke er fra din bil er det sikkert rigtigt nok fra noget beta software...