Loading...
dk

Cyclone fælge hvad koster de uden dæk | Tesla Forum

Lolemo
Lolemo Nov 30 '15

Hej med jer.

Skal lige have lidt hjælpe til et hurtigt spørgsmål, jeg har har fået min bil udleveret i fredags med sommerhjul, som de fleste af alle jer andre der har fået jeres bil her fornylig, jeg har fundet et sted hvor jeg kan få monteret Pirelli dæk den 9. december 2015.

I fredags meddeler jeg så ved udleveringen, at jeg gerne ville bestille Cyclone fælge til levering inden den 9. december 2015, så jeg kunne slå to fluer med et smæk ved min dækmand, nå men desværre er Cyclone fælgen også i restordre, så det kan ikke nåes. 

Ok det er også ok, nu kunne jeg jo godt tænke mig at vide hvad koster 4 cyclone fælge uden dæk men incl ventil ?? jeg kan ikke finde det nogen steder, hvis man bestiller bilen online står de pt til 22.100 men det går jeg ud fra at incl dæk.

Den pris jeg nu får oplyst hos Tesla er 24.065 DKK

Sidder er den derude der kan hjæpe Tesla novice, men som har haft det sjovt siden i fredags og næsten ikke har været hjemme :-) 

Klaus_
Klaus_ Nov 30 '15

24.065 kr fik jeg også oplyst hos Tesla for en uges tid siden, for 19" Cyclone fælge.  Jeg går ud fra det er uden TPMS ventiler. Jeg synes at have hørt de koster 1200-1500 kr for et sæt hos Tesla?  Hos GP24.dk tager de 399 kr/stk.

21" Turbine fælge har de sikkert på lager hos Tesla, de koster kun 33.090 kr :-D

Husk der findes også "Rial Lugano" fælgen som minder rigtig meget om Cyclone fælgen, autoskadestuen.dk har den bl.a., samt gp24.dk osv. Den koster ca 1700 kr/stk. plus ventiler.

NCL
NCL Nov 30 '15
Prøv at kigge på teslafied.eu der kan du købe dem til omkring 20.000 lidt afhængig af hvilken farve du vil have. Det er en bruger herinde fra der har siden (FrederikC)
RobertJ
RobertJ Nov 30 '15

Nogenog tredive tusinde, med tpms og dæk. Husk de 22.100kr er for at opgradere fra Std. fælge til Cyclone fælge. Du får ikke både og for den pris. Ser ud til det er i tråd med Klaus_s melding.

Gode alternativer er TST Sportsline som FrederikC sælger via Teslafied. 

Lolemo
Lolemo Nov 30 '15

@ Robert J - tak for info, det var det regnestykke med opgraderingen jeg ikke havde taget højde for, tænkte ikke på at der var den mellem regning fra standard til Cyclon fælgen, men når du nu skriver det er det jo logisk nok. 

DeaconWP
DeaconWP Dec 1 '15

Lolemo. Hvis teslafied.eu ikke kan levere inden den 9 december, så har jeg lager af både silver og metal grey. Samt originale TPMS. Hvis du da beslutter dig for 19" Turbine Designet.

KlausA
KlausA Dec 17 '15
Citat fra DeaconWP

Lolemo. Hvis teslafied.eu ikke kan levere inden den 9 december, så har jeg lager af både silver og metal grey. Samt originale TPMS. Hvis du da beslutter dig for 19" Turbine Designet.

Hej DeaconWP. Har du flere T Sportline TST 19" tilbage i Brilliant Silver? Hvad skal du i så fald have for 4 stk, og er de nye?