Opdatering 02.12.2015:
Vi er pt oppe på 15 bekræftede tilkendegivelser. Jeg mangler dog lidt info blandt andet mobilnumre på enkelte interesserede. Mobilnummeret er essentielt da det skal bruges når der anmodes via Mobile Pay til betaling senere på måneden. Så hvis du ikke har oplyst dit nummer i forbindelse med tilkendegivelsen på pm, må du gerne gøre det ASAP.
Lige for god ordens skyld skylder jeg at oplyse om at jeg laver dette samkøb som en hjælp til dem som er interesserede i at spare lidt og samtidig få leveret STP lyddæmpning på byggedagen i Jylland den 30. Januar. Jeg har dermed heller ingen økonomisk gevinst ved det, da besparelsen vi opnår tilfalder jer. Når vi 20 stk. kan vi forhåbentligt ramme 700 kr. pr. pakke inkl. levering men det er de i gang med at finde ud af. Jeg tager af den grund heller ikke pakkerne retur når der først er betalt via mobile pay.
Hej alle
Jeg har tilbudt at stå for samkøb af STP Gold bulkpakke lydisolering (4,5 kvm.) som jeg leverer til byggedag den 30. Januar. Såfremt at vi når op på 10 stk. er prisen 800 kr. pr. pakke. Hvis vi kommer op over 10 stk. vil jeg se om jeg kan få prisen længere ned. SU og betaling via MP er mandag den 4.januar hvorefter jeg bestiller. Smid mig en PM med navn, nummer, email så tæller jeg sammen om interessen er stor nok til at det kan lade sig gøre.