Loading...
dk

Fælleskøb af StP Gold bulk lydisolering, 700 kr. for en pakke m. 12 plader (4,5 kvm.) Evt. leveret til byggedag på Sjælland den 2. april 2016 | Tesla Forum

Gustavsfar
Gustavsfar Dec 1 '15

Opdatering 02.12.2015:

Vi er pt oppe på 15 bekræftede tilkendegivelser. Jeg mangler dog lidt info blandt andet mobilnumre på enkelte interesserede. Mobilnummeret er essentielt da det skal bruges når der anmodes via Mobile Pay til betaling senere på måneden. Så hvis du ikke har oplyst dit nummer i forbindelse med tilkendegivelsen på pm, må du gerne gøre det ASAP.

Lige for god ordens skyld skylder jeg at oplyse om at jeg laver dette samkøb som en hjælp til dem som er interesserede i at spare lidt og samtidig få leveret STP lyddæmpning på byggedagen i Jylland den 30. Januar. Jeg har dermed heller ingen økonomisk gevinst ved det, da besparelsen vi opnår tilfalder jer. Når vi 20 stk. kan vi forhåbentligt ramme 700 kr. pr. pakke inkl. levering men det er de i gang med at finde ud af. Jeg tager af den grund heller ikke pakkerne retur når der først er betalt via mobile pay.

Hej alle

Jeg har tilbudt at stå for samkøb af STP Gold bulkpakke lydisolering (4,5 kvm.) som jeg leverer til byggedag den 30. Januar. Såfremt at vi når op på 10 stk. er prisen 800 kr. pr. pakke. Hvis vi kommer op over 10 stk. vil jeg se om jeg kan få prisen længere ned. SU og betaling via MP er mandag den 4.januar hvorefter jeg bestiller. Smid mig en PM med navn, nummer, email så tæller jeg sammen om interessen er stor nok til at det kan lade sig gøre.

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar Feb 6 '16
Lennart
Lennart Dec 1 '15

Jeg kunne godt finde på at være med på dette, men jeg skal ikke med til det, da jeg er fra Roskilde af :-( 

Gustavsfar
Gustavsfar Dec 1 '15

Har netop været i dialog med dem igen. Hvis vi køber min. 15 pakker får vi yderligere 5 % rabat og så er prisen 760 kr. inkl. fragt.

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar Dec 1 '15
Lennart
Lennart Dec 1 '15

Ville du kunne sende en denne vej, ville jeg være frisk!

hbtesla
hbtesla Dec 1 '15

Hvor foregår byggedag?

thvestergaard
thvestergaard Dec 1 '15

+1 (PM sendt). Jeg deltager i byggedag 30. Januar 2016 i Kjellerup

Gustavsfar
Gustavsfar Dec 1 '15

Vi er allerede oppe på 7 tilkendegivelser om levering af STP Gold til byggedagen den 30. Januar hvilket jeg synes tegner meget positivt :-) Kommer vi over de 15 interesserede vil jeg nok begynde at overveje at få dem sendt direkte til Danboring i Thorning hvor byggedagen planlægges afholdt såfremt at det kan lade sig gøre. Pakkerne vejer nemlig ca. 20 kg. stykket :-)

Gustavsfar
Gustavsfar Dec 1 '15

@ Lennart

Det lader sig pt. ikke gøre, men skulle det utænkelige ske at der forvildede sig en sjællænder med til byggedagen i Jylland kunne han måske tage det med retur for dig..?

TeslaFreak
TeslaFreak Dec 1 '15

Hvor lydisolere i, i de nyeste modeller?

NCL
NCL Dec 1 '15
Lennart: Alternativt kan du købe dem hos Autoskadestuen eller Autohjørnet i Køge. Tror de tager 1000 kr pr. pk.
Bossen
Bossen Dec 1 '15

Hej, jeg vil også gerne bestille en pakke, og jeg kommer til arrangmeentet i Thorning. Leif

Gustavsfar
Gustavsfar Dec 1 '15

Det er noteret Leif. Så er vi allerede oppe på 8 pakker :-)

krabbe
krabbe Dec 1 '15
Der er ved tidligere lejligheder blevet købt i Sverige, leveret til min adresse, der skulle vist være en god besparelse der. Har desværre ikke selv kontakten.

Gustavsfar
Gustavsfar Dec 1 '15

Alle forslag er velkomne. Jeg har bare ikke været i stand til at finde det billigere end der hvor jeg købte i Finland tidligere i år. Besparelsen på diverse hjemmesider bliver ofte ædt op af fragten da de fleste bruge DHL, og derfor skal pakkerne sendes ad flere omgange da maks. vægten på den enkelte pakke ikke må overstige 60 kg. Lige nu er prisen 800 kr. pr. pakke inkl fragt ved 10 pakker.Vi er desuden blevet lovet gratis fragt hvis vi køber 15 pakker eller mere, Kommer vi op på 20 stk, er prisen nu blot 725 kr. pr. pakke leveret. Det tror jeg umiddelbart ikke man finder billigere, men lad os da se på det hvis der kommer noget konkret.

JesperM
JesperM Dec 1 '15

Er min bestilling fra den anden tråd mon med på din liste?

Hvis ikke vil jeg meget gerne være med :-)

Gustavsfar
Gustavsfar Dec 1 '15

Hej Jesper

Nej ,jeg har ikke noteret dig. Send mig en pm med navn, email og mobilnummer så hører du nærmere :-)

/Kristian

Musketeer
Musketeer Dec 1 '15

Hej Kristian

Jeg vil også gerne bestille en pakke til byggedag i Kjellerup.

/Søren

Gustavsfar
Gustavsfar Dec 1 '15

Hej Søren

Du er velkommen. Smid mig en pm med info om navn, email og mobilnummer så kommer du på listen :-) 

Gustavsfar
Gustavsfar Dec 1 '15

Hvis nogen skulle være i tvivl om produktet vi taler om så er der lidt info om det via nedenstående link:

http://www.docent-decibel.se/store/files/STP_GOLD_BULK_SOLUTION.pdf

Dog indeholder pakken som bestilles 12 ark og ikke 10 ark som i beskrivelsen

Sider: 1 2 3 4 5 6 »