Loading...
dk

Fælleskøb af StP Gold bulk lydisolering, 700 kr. for en pakke m. 12 plader (4,5 kvm.) Evt. leveret til byggedag på Sjælland den 2. april 2016 | Tesla Forum

Gustavsfar
Gustavsfar Dec 6 '15

Opdatering 06.12.2015:

Poster lige denne opdatering endnu engang da jeg tror der gik lidt kuk i det i forbindelse med at forum har været nede. Vi er nu oppe på 21 pakker STP lydisolering. Jeg mangler dog stadig lidt info på enkelte deltagere. Mobilnummeret er essentielt, da det skal bruges når der anmodes via Mobile Pay til betaling senere på måneden. Så hvis du stadig ikke har oplyst dit mobilnummer via en privat besked til mig, må du gerne gøre det ASAP.

Enkelte interesserede kommer fra Sjælland eller andre dele af landet, og disse afhenter lydisoleringen hjemme hos mig på Fyn så det kan også lade sig gøre.

Mht. til pris så ender vi højst sandsynligt på 700 kr. pr. pakke leveret +/- nogle få kroner afhængig af vekselkurs samt evt. kortgebyr ved køb på nettet i udlandet. Jeg har selvfølgelig også spurgt på om vi kan få det endnu billigere ved køb af eksempelvis 25 eller 30 pakker, men fragten fra Finland er temmelig dyr, og da de vejer ca. 20 kg pr. pakke er det nok smertegrænsen.

Jeg kommer med mere info om endelig deadline for bestilling senere, og forventer med den nuværende mængde som er bestilt, at arbejde på at få pakkerne leveret direkte på adressen for byggedagen, da maks. lastevne i Teslaen vist er ved at være overskredet ... ;-) 

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar Dec 8 '15
Gustavsfar
Gustavsfar Dec 8 '15

Opdatering 08.12.2015:

Vi er nu oppe på 22 pakker STP Gold lydisolering. Jeg mangler dog stadig lidt info på enkelte deltagere. Mobilnummeret er essentielt, da det skal bruges når der anmodes via Mobile Pay til betaling senere på måneden. Så hvis du stadig ikke har oplyst dit mobilnummer via en privat besked til mig, må du gerne gøre det ASAP.

Enkelte interesserede kommer fra Sjælland eller andre dele af landet, og disse afhenter lydisoleringen hjemme hos mig på Fyn så det kan også lade sig gøre.

Mht. til pris så har jeg nu været i kontakt med diverse transportører og den endelige pris ser ud til at blive 700 kr. pr. pakke leveret. Denne pris gælder helt op til 700 kg. dvs. ca. 33-34 pakker STP.

Jeg satser som tidligere nævnt på at få det leveret i Thorning i god tid inden byggedagen den 30. januar. 

Deadline er mandag den 4. januar. Jeg sender anmodninger ud via Mobile Pay i løbet af de første par dage i det nye år, og bestiller så det hele hjem fra Finland tirsdag den 5. januar.

Til alle nye interesserede i samkøb af STP. Send mig en privat besked med oplysninger om navn, email og mobilnummer til anmodning via Mobile Pay som betaling.

Kristian

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar Dec 13 '15
Michael84
Michael84 Dec 8 '15

Jeg havde helt overset dette. Er der pladser til byggedagen? Kan se der mangler deltager 4 og 5? I så fald vil jeg gerne være med i samkøb og byggedagen . :-)

Gustavsfar
Gustavsfar Dec 15 '15

Opdatering 15.12.2015:

Vi er nu oppe på 29 pakker STP Gold lydisolering. Jeg mangler dog stadig lidt info på enkelte deltagere. Mobilnummeret er essentielt, da det skal bruges når der anmodes via Mobile Pay til betaling senere på måneden. Så hvis du stadig ikke har oplyst dit mobilnummer via en privat besked til mig, må du gerne gøre det ASAP.

Mht. til pris så har jeg nu været i kontakt med diverse transportører og den endelige pris ser ud til at blive 700 kr. pr. pakke leveret. Denne pris gælder helt op til 700 kg. dvs. ca. 33-34 pakker STP.

Jeg satser som tidligere nævnt på at få det leveret i Thorning i god tid inden byggedagen den 30. januar. 

Deadline er mandag den 4. januar. Jeg sender anmodninger ud via Mobile Pay i løbet af de første par dage i det nye år, og bestiller så det hele hjem fra Finland tirsdag den 5. januar.

Til alle nye interesserede i samkøb af STP. Send mig en privat besked med oplysninger om navn, email og mobilnummer til anmodning via Mobile Pay som betaling.

OBS! en bulkpakke STP Gold er nok til at lydisolere både frunk, trunk samt alle 4 døre minus skærmkasser.

Kristian

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar Dec 15 '15
Gustavsfar
Gustavsfar Dec 17 '15

Jeg har lige bestilt 10 sæt trim removal tools hjem som vi kan bruge til byggedagen. Det skulle eftersigende være et must til at fjerne diverse dele på bilen når der skal lydisoleres. Jeg medbringer dem på dagen og så må vi deles om dem.

Gustavsfar
Gustavsfar Dec 21 '15

Opdatering 21.12.2015:

Vi er nu oppe på 32 pakker STP Gold lydisolering. Jeg mangler dog stadig lidt info på enkelte deltagere. Mobilnummeret er essentielt, da det skal bruges når der anmodes via Mobile Pay til betaling senere på måneden. Så hvis du stadig ikke har oplyst dit mobilnummer via en privat besked til mig, må du gerne gøre det ASAP.

Mht. til pris så har jeg nu været i kontakt med diverse transportører og den endelige pris ser ud til at blive 700 kr. pr. pakke leveret. Denne pris gælder helt op til 700 kg. dvs. ca. 34-35 pakker STP.

Deadline er mandag den 4. januar. Jeg sender anmodninger ud via Mobile Pay i lige omkring nytår, og bestiller så det hele hjem fra Finland tirsdag den 5. januar.

Jeg har bestilt 10 sæt plastværktøj hjem som jeg deler ud på byggedagen. De kan bruges til afmontering af diverse dele når der lydisoleres.

OBS! en bulkpakke STP Gold er nok til at lydisolere både frunk, trunk samt alle 4 døre minus skærmkasser.

Lige for god ordrens skyld vil jeg endnu engang gøre opmærksom på at jeg i forbindelse med fælleskøbet ikke vil gøres ansvarlig for eventuelle mangler, defekter eller andet i forbindelse med fællekøbet. Varerne tages ej heller retur. Når betaling er foretaget via Mobile Pay og bestillingen er foretaget er købet bindende. Fortryder man derefter sit køb må man se om man kan afsætte lydisoleringen til anden side

/Kristian

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar Dec 21 '15
DeaconWP
DeaconWP Dec 21 '15

Følger der værktøj med til de der plader, eller er det noget køberne skal skaffe andet steds?

I så fald, hvilket værktøj skal der skaffes?

Gustavsfar
Gustavsfar Dec 21 '15

Nej. Der følger ikke værktøj med. Jeg spurgte hos sælger, men de vidste det ikke. Umiddelbart tænker jeg at det vel bare er et par handsker og en god stanleykniv der skal til, men måske nogle af dem som rent allerede har lydisoleret deres biler kan gøre os lidt klogere herpå...?

KimT
KimT Dec 21 '15

Ja - handsker og stanleykniv er det eneste der skal bruges.

Gustavsfar
Gustavsfar Dec 21 '15

Tak Kim. Så er det på plads. Deltager du selv på byggedagen?

AndersHoj
AndersHoj Dec 21 '15

Er der nogen der ved hvor meget der skal bruges til at lydisolere hjulkasserne?

Har bestilt en pakke STP, som skal bruges til døre og frunk og trunk, og kunne godt tænke mig at få hjulkasserne lydisoleret også.

Hvis der nu f.eks skal bruges 4 STP plader til hjulkasserne, er det lidt meget at stå med 8 plader som jeg ikke skal bruges, så er der nogen der kunne være interesseret i at købe en pakke sammen med mig?

/Anders

Forummets indlæg er redigeret af AndersHoj Dec 21 '15
Gustavsfar
Gustavsfar Dec 21 '15

Mener at det er ca. en halv plade pr. hjulkasse..

KimT
KimT Dec 21 '15
Citat fra Gustavsfar1

Tak Kim. Så er det på plads. Deltager du selv på byggedagen?

Nej - er på vej til Østrig på det tidspunkt. 

Gustavsfar
Gustavsfar Dec 21 '15

Jeg vil godt tilbyde at bestille et par ekstra pakker hjem som så kan købes enkeltvis til kostpris altså ca. 60 kr. pr. plade hvis det har interesse? 

AndersHoj
AndersHoj Dec 21 '15
Citat fra Gustavsfar1

Jeg vil godt tilbyde at bestille et par ekstra pakker hjem som så kan købes enkeltvis til kostpris altså ca. 60 kr. pr. plade hvis det har interesse? 

Det vil jeg da meget gerne hvis det er muligt :) Der skal vel nok være flere der også er med på det? 

Gustavsfar
Gustavsfar Dec 21 '15

Ja men så gør vi det. I behøver ikke at sende pm til mig om det. Hvis interesserede bare laver bare tilkendegiver sin interesse her i tråden, så ved jeg nogenlunde hvor stor interessen er for det. Det bliver bare med betaling på dagen pr. plade á 60 kr. Kan self. ikke garantere at alle kan få, men mon ikke det lader sig gøre. Eventuelle overskydende plader burde nok være muligt for mig at få afsat på et senere tidspunkt...

PEB
PEB Dec 21 '15

Jeg køber gerne 4 plader ekstra.

Torben_E
Torben_E Dec 21 '15

Jeg er også med på 4-6 plader (på et eller andet tidspunkt). Bor i Kbh og planlægger ikke at komme med på Thorning træffet. 

Torben_E

Forummets indlæg er redigeret af Torben_E Dec 21 '15
Heinzzz
Heinzzz Dec 21 '15

Lydisolering?....but why?

priess
priess Dec 21 '15
@Heinzzz: Specielt de ældre Model S er ret dårligt lydisoleret, og det giver en del at foretage ekstra isolering. For de nye tvivler jeg på det har nogen effekt. Har selv en '14 og '15 model, og den nye er stille som graven, hvad jeg bestemt ikke kan sige om den "gamle". Som eksempel er fordøren gået fra at lyde som en papkasse når man smækker den, til at lyde tungt og lækkert som på andre premium biler.
Sider: « 1 2 3 4 5 6 »