Opdatering 06.12.2015:
Poster lige denne opdatering endnu engang da jeg tror der gik lidt kuk i det i forbindelse med at forum har været nede. Vi er nu oppe på 21 pakker STP lydisolering. Jeg mangler dog stadig lidt info på enkelte deltagere. Mobilnummeret er essentielt, da det skal bruges når der anmodes via Mobile Pay til betaling senere på måneden. Så hvis du stadig ikke har oplyst dit mobilnummer via en privat besked til mig, må du gerne gøre det ASAP.
Enkelte interesserede kommer fra Sjælland eller andre dele af landet, og disse afhenter lydisoleringen hjemme hos mig på Fyn så det kan også lade sig gøre.
Mht. til pris så ender vi højst sandsynligt på 700 kr. pr. pakke leveret +/- nogle få kroner afhængig af vekselkurs samt evt. kortgebyr ved køb på nettet i udlandet. Jeg har selvfølgelig også spurgt på om vi kan få det endnu billigere ved køb af eksempelvis 25 eller 30 pakker, men fragten fra Finland er temmelig dyr, og da de vejer ca. 20 kg pr. pakke er det nok smertegrænsen.
Jeg kommer med mere info om endelig deadline for bestilling senere, og forventer med den nuværende mængde som er bestilt, at arbejde på at få pakkerne leveret direkte på adressen for byggedagen, da maks. lastevne i Teslaen vist er ved at være overskredet ... ;-)