Loading...
dk

Fælleskøb af StP Gold bulk lydisolering, 700 kr. for en pakke m. 12 plader (4,5 kvm.) Evt. leveret til byggedag på Sjælland den 2. april 2016 | Tesla Forum

PEB
PEB Dec 21 '15

Jeg kommer fra en Audi A6 2.7 TDI og den var mere lydløs ved 130 km/h end min Tesla. 

Det er hjulstøj der dominerer og oveni er der lidt vindstøj.

NCL
NCL Dec 21 '15
Priess: Det er jeg ikke helt enig i. Jeg har selv en dec 14 som er lydisoleret men har kørt en del 15 modeller og der er tydelig forskel, altså som i at min er mere lydløs end de nyere modeller. Mht dørene så har jeg lige isoleret en næsten ny 15 model og der var ingen forskel ift. min egen på hvad der var monteret fra fabrikken.
Gustavsfar
Gustavsfar Dec 21 '15

Godt så bestiller jeg et par ekstra pakker STP isolering hjem. Eventuelle plader i overskud burde være relativt lette at komme af med på et senere tidspunkt. 

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar Dec 21 '15
Gustavsfar
Gustavsfar Dec 25 '15

Opdatering 25.12.2015:

Da arrangement nu er flyttet til lørdag den 6. Februar kommer her lige endnu en update. Vi er nu oppe på 34 pakker STP Gold lydisolering. Jeg mangler dog stadig lidt info på enkelte deltagere. Mobilnummeret er essentielt, da det skal bruges når der anmodes via Mobile Pay til betaling senere på måneden. Så hvis du stadig ikke har oplyst dit mobilnummer via en privat besked til mig, må du gerne gøre det ASAP.

Enkelte interesserede kommer fra Sjælland eller andre dele af landet, og disse afhenter lydisoleringen hjemme hos mig på Fyn så det kan også lade sig gøre.

Mht. til pris så har jeg nu været i kontakt med diverse transportører og den endelige pris ser ud til at blive 700 kr. pr. pakke leveret. Denne pris gælder helt op til 700 kg. dvs. ca. 34-35 pakker STP.

Da arrangementet nu er flyttet en uge til lørdag den 6. Februar, er deadline for endelig bestilling nu mandag den 11. januar. Jeg sender anmodninger ud via Mobile Pay, og bestiller så det hele hjem fra Finland tirsdag den 12. januar.

Til alle nye interesserede i samkøb af STP Gold lydisolering. Send mig en privat besked med oplysninger om navn, email og mobilnummer til anmodning via Mobile Pay som betaling.

Jeg har bestilt 10 sæt plastværktøj hjem som jeg deler ud på byggedagen. De kan bruges til afmontering af diverse dele når der lydisoleres.

OBS! en bulkpakke STP Gold er nok til at lydisolere både frunk, trunk samt alle 4 døre minus skærmkasser.

Da da der kommet en del forespørgsler på yderligere isoleringsmateriale således at man også kan lydisolere skærmkasserne, har jeg valgt at bestille et par pakker STP Gold mere hjem som vil kunne købes i anbrud på byggedagen til 60 kr. pr. plade. Der går yderligere 2 plader til de 4 skærmkasser. Dvs. en halv plade pr. skærmkasse.

Såfremt at I ikke har mulighed for at deltage den 6. februar eller på anden måde er forhindret i at aftage jeres indeværende bestilling, vil jeg gerne høre fra jer så I kan blive slettet på bestillingslisten.

Jeg har aftalt med Deaconwp, som har snakket sammen med udlejeren, at vi godt kan få lov at få det hele leveret på adressen i Thorning inden byggedagen. Det er jeg virkelig glad for, da 34 pakker STP både fylder og vejer godt til, for selvom det siges, at der i en Tesla er næsten uanet pladskapacitet er det nok lige i overkanten...

Lige for god ordens skyld vil jeg endnu engang gøre opmærksom på at jeg i forbindelse med fælleskøbet ikke vil gøres ansvarlig for eventuelle mangler, defekter eller andet i forbindelse med fælleskøbet. Der tegnes dog selvfølgelig en transportforsikring som dækker transportskader o.a. undervejs. Varerne tages ej heller retur. Når betaling er foretaget via Mobile Pay og bestillingen er foretaget, er købet bindende. Fortryder man derefter sit køb, må man se om man kan afsætte lydisoleringen til anden side. 

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar Dec 25 '15
Gustavsfar
Gustavsfar Jan 1 '16

Opdatering 01.01.2016:

Bemærk at arrangementet er flyttet til lørdag den 6. Februar. 

Enkelte interesserede kommer fra Sjælland eller andre dele af landet, og disse afhenter lydisoleringen hjemme hos mig på Fyn så det kan også lade sig gøre.

Mht. til pris så har jeg nu været i kontakt med diverse transportører og den endelige pris ser ud til at blive 700 kr. pr. pakke leveret. Denne pris gælder helt op til 700 kg. dvs. ca. 34-35 pakker STP.

Da arrangementet nu er flyttet en uge til lørdag den 6. Februar, er deadline for endelig bestilling nu mandag den 11. januar. Jeg sender anmodninger ud via Mobile Pay i løbet af næste weekend den 9/10. januar, og bestiller så det hele hjem fra Finland tirsdag den 12. januar.

Til evt. nye læsere som er interesserede i samkøb af STP Gold lydisolering. Send mig en privat besked med oplysninger om navn, email og mobilnummer til anmodning via Mobile Pay som betaling.

Jeg har desuden bestilt 10 sæt plastværktøj som jeg deler ud på byggedagen. Værktøjet kan bruges til afmontering af diverse dele når der lydisoleres.

OBS! en bulkpakke STP Gold er nok til at lydisolere både frunk, trunk samt alle 4 døre minus skærmkasser. 

Da da der kommet en del forespørgsler på yderligere isoleringsmateriale således at man også kan lydisolere skærmkasserne, har jeg valgt at bestille yderligere et par pakker STP Gold hjem som vil kunne købes i anbrud på byggedagen til 60 kr. pr. plade. Der går yderligere 2 plader til de 4 skærmkasser. Dvs. en halv plade pr. skærmkasse.

Såfremt at I ikke har mulighed for at deltage den 6. februar eller på anden måde er forhindret i at aftage jeres indeværende bestilling, vil jeg gerne høre fra jer så I kan blive slettet på bestillingslisten.

Jeg har aftalt med Deaconwp, som har snakket sammen med udlejeren, at vi godt kan få lov at få det hele leveret på adressen i Thorning inden byggedagen. Det er jeg virkelig glad for, da 34 pakker STP både fylder og vejer godt til, for selvom det siges, at der i en Tesla er næsten uanet pladskapacitet er det nok lige i overkanten...

Lige for god ordens skyld vil jeg endnu engang gøre opmærksom på at jeg i forbindelse med fælleskøbet ikke vil gøres ansvarlig for eventuelle mangler, defekter eller andet i forbindelse med fælleskøbet. Der tegnes dog selvfølgelig en transportforsikring som dækker transportskader o.a. undervejs. Varerne tages ej heller retur. Når betaling er foretaget via Mobile Pay og bestillingen er foretaget, er købet bindende. Fortryder man derefter sit køb, må man se om man kan afsætte lydisoleringen til anden side. 

Gustavsfar
Gustavsfar Jan 5 '16

Opdatering 05.01.2016:

Bemærk at arrangementet er flyttet til lørdag den 6. Februar. 

Mandag den 11. januar vil være sidste dag i denne omgang hvis du skal have en pakke STP lydsiolering med som enten kan afhentes på byggedagen i Thorning eller hos mig på Fyn. 

Enkelte interesserede kommer fra Sjælland eller andre dele af landet og har valgt det sidste.

Mht. til pris så har jeg nu været i kontakt med diverse transportører og den endelige pris ser ud til at blive 700 kr. pr. pakke leveret. 

Da arrangementet nu er flyttet en uge til lørdag den 6. Februar, er deadline for endelig bestilling rykket en uge jf ovenstående. Jeg sender anmodninger ud via Mobile Pay i løbet af den kommende weekend (9/10. januar), og bestiller så det hele hjem fra Finland tirsdag den 12. januar.

Til evt. nye læsere som er interesserede i samkøb af STP Gold lydisolering. Send mig en privat besked med oplysninger om navn, email og mobilnummer til anmodning via Mobile Pay som betaling.

Jeg har desuden bestilt 10 sæt plastværktøj som jeg deler ud på byggedagen. Værktøjet kan bruges til afmontering af diverse dele når der lydisoleres.

Ellers skal der kun bruges en god stanleykniv eller endnu bedre en pladesaks samt handsker til monteringen. 

Da da der kommet en del forespørgsler på yderligere isoleringsmateriale således at man også kan lydisolere skærmkasserne, har jeg valgt at bestille yderligere et par pakker STP Gold hjem som vil kunne købes i anbrud på byggedagen til 60 kr. pr. plade. Der går yderligere 2 plader til de 4 skærmkasser. Dvs. en halv plade pr. skærmkasse.

Gustavsfar
Gustavsfar Jan 8 '16

Opdatering 08.01.2016:

Så er der sendt anmodninger ud via Mobile Pay så tjek jeres telefoner!

Der er enkelte som ikke har fået en anmodning endnu, da man (åbenbart) maks. kan sende 30 anmodninger pr. dag. Brugere som endnu ikke har fået en anmodning er følgende: PerT, MSMAX og vlajna. Er der andre end de 3 nævnte som endnu ikke har fået en anmodning så smid mig en pb så anmoder jeg i morgen.

Mandag den 11. januar vil være sidste dag i denne omgang hvis du skal have en pakke STP lydsiolering med som enten kan afhentes på byggedagen i Thorning eller hos mig på Fyn. 

Enkelte interesserede kommer fra Sjælland eller andre dele af landet og har valgt det sidste.

Mht. til pris så har jeg nu været i kontakt med diverse transportører og den endelige pris ser ud til at blive 700 kr. pr. pakke leveret. 

Da arrangementet nu er flyttet en uge til lørdag den 6. Februar, er deadline for endelig bestilling rykket en uge jf ovenstående. Jeg sender anmodninger ud via Mobile Pay i løbet af denne weekend (8-10. januar), og bestiller så det hele hjem fra Finland tirsdag den 12. januar.

Ellers skal der kun bruges en god stanleykniv eller endnu bedre en pladesaks samt handsker til monteringen. 

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar Jan 8 '16
MarkC
MarkC Jan 9 '16

Kære alle

Jeg har en Tesla P85D fra Nov 2015. Jeg har fået Autoskadestuen til at lyddæmpe alle fire døre, hjulkasserne og bagklappen. 

Får jeg noget som helst yderligere ved at deltage i jeres arrangement den 7. februar?

På forhånd tak for jeres svar,

​Mvh Mark 

Gustavsfar
Gustavsfar Jan 9 '16

@MarkC

På byggedagen som er den 6. Februar  vil der udover lyddæmpning også være mulighed for at se kamerainstallation, samt diverse lysinstallationer mm. Derudover er der jo det sociale i en sådan dag hvor der er rig mulighed for at møde andre teslaejere og snakke med dem og forhåbentligt få en hyggelig dag. 

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar Jan 9 '16
Gustavsfar
Gustavsfar Jan 9 '16

Hej alle.

Der er i går eftermiddag sendt 30 anmodninger ud via Mobile Pay. De sidste par stykker fik anmodningen her til formiddag. Nogen mangler eller nogen glemt så send mig en pm.

Emnet er sticky resten af weekenden eller indtil alle har besvaret anmodningen, så tjek jeres telefoner og kom til tasterne! 

Over halvdelen mangler fortsat at besvare anmodningen. Bliver det ikke 30+ må vi måske droppe det igen eller betale lidt mere for pakkerne...

Kristian

Gustavsfar
Gustavsfar Jan 9 '16

Følgende har bestilt Stp men endnu ikke betalt:

Benjamin

Musketeer

Lennart

ftft

JeppeB

Elpeter

Mikkel Søndergaard

MSMAX

Gustavsfar
Gustavsfar Jan 9 '16

Helt i orden. Sender en SMS til de sidste senere. Håber at vi kan få den lukket denne weekend.

tintin
tintin Jan 9 '16

Flovt. Har altså bare ikke set din anmodning. Pengene er sendt i dette øjeblik. 

Gustavsfar
Gustavsfar Jan 9 '16

Ingen problem. Kan jo heller ikke forvente at alle ser anmodningen. Derfor indlægget ovenover :-)

Gustavsfar
Gustavsfar Jan 9 '16

Så er der sendt info ud på SMS ud til de sidste på listen som endnu ikke har accepteret anmodningen.

Lennart

ftft

ParaUno

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar Jan 10 '16
Gustavsfar
Gustavsfar Jan 10 '16

Kom nu til tasterne de sidste så jeg kan få bestilt pladerne i morgen. God søndag.

jhyldgaard
jhyldgaard Jan 10 '16
Der har nok være spurgt før, men jeg prøver alligevel.
Hvor meget giver det at lydisolere, når man har en af de sidst nye TMS?
Benjamin
Benjamin Jan 10 '16

@Gustavsfar1 jeg har betalt nu jeg kunne ikke lige finde hoved og hale i mobile pay app :) 

Forummets indlæg er redigeret af Benjamin Jan 10 '16
Gustavsfar
Gustavsfar Jan 10 '16

@Benjamin. Helt fint. Nu er der blot 1 enkelt som mangler at betale.

Parauno (Lauge Gunge)

@Jhyldgaard. Det giver stadig en hel del at lydisolere de nye modeller.

Der er 2 som er sprunget fra så der vil stadig være mulighed for at 2 interesserede at bestille en pakke StP her i 11. time. Alternativt kan jeg bestille et par pakker yderligere hjem, hvis der er flere som har interesse i et par ekstra plader til lydisolering af skærmkasser...?

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar Jan 10 '16
Gustavsfar
Gustavsfar Jan 11 '16

Opdatering 11.01.2016

Så er der lukket for yderligere bestillinger. Det blev til 39 pakker StP i alt.

Nu har jeg anmodet sælger om betalingslink og palleinfo. 

Forventer at det hele bliver leveret i Thorning ultimo denne uge eller senest i starten af næste uge.

Tak for jeres relative hurtige responstider vedr. anmodninger på Mobile Pay. Det gjorde det hele lidt lettere.

Jeg laver en opdatering igen når hele baduljen er leveret på adressen i Thorning.

/Kristian 

Sider: « 1 2 3 4 5 6 »