Loading...
dk

Hvor ELEKTRISK er du? | Tesla Forum

Filskov
Filskov Apr 10 '14

Hej brugere på Teslaforum.dk.

Kører du TESLA Model S og er du interesseret i at påvirke fremtidige produkter og services i bilindustrien?

Volvo User Experience Competence Center i København er på udkig efter førere af premium elbiler som er villige til, at dele drømme, behov, smerter og fornøjelser i forbindelse med deres daglige pendlerture.

Kontakt os for at høre mere og for at tilmelde dig til et kort, personligt interview.

Ring eller skriv direkte til Christian Hedegaard på:

Tlf. 25 24 54 75

E-mail: christian.hedegaard@volvocars.com

Du kan også lægge en kommentar her på forummet, så vender vi tilbage til dig.

PBP
PBP Apr 10 '14

Det mener jeg er upassende. Vi kører tesla og har ikke interesse i at servicere "Kinesiske" firmaer.

muller
muller Apr 10 '14

Upassende er måske så dramatisk igen. Hvis jeg har forstået Elon Musk korrekt, så efterspørger han vel netop, at der er andre bilproducenter som deltager aktivt i omstillingen fra fossile brændstoffer.

Så er det vel ok at forespørge hos Tesla ejere om de vil bidrage til denne omstilling - også udover Tesla regi.

sjensen
sjensen Apr 10 '14

Jeg ser meget gerne et større og bedre udvalg af el-biler fra alle fabrikanter. Sender en mail med kontaktoplysninger. 

Kiefer
Kiefer Apr 10 '14

Jeg har også sendt en mail, jeg vil da gerne være med til at påvirke fremtiden .-)

 

/Martin

Filskov
Filskov Apr 11 '14

@PBP Hej Peter. Tak for din kommentar. Jeg beklager, hvis du finder vores indlæg upassende. 

 

Inden jeg lagde det op kontakede jeg Peter Smedegaard, for at sikre mig, at det var ok med ham. Vi ønsker bestemt ikke at træde nogen over tæerne.

 

Mvh.

Steen Filskov,

Volvo UXCC

PBP
PBP Apr 11 '14

Hej Filskov,

synes blot vi skal holde dette forum indenfor Tesla rammerne, så det ikke udvikler sig til en handelsplads for mange irrelevante emner. Har stor sympati for din nysgerrighed. Gør som BMW, Porsche og Mercedes - køb en Tesla og nyd den :) 

PBP
PBP Apr 11 '14

Filskov

Min Tesla afløser en 15 år gammel Volvo S80. den mest fantastiske bil jeg har haft til dato. Allerede indenfor de første 4 uger har jeg haft flere negative oplevelser med min Tesla, end jeg samlet har haft med min Volvo i 15 år!

Larsen
Larsen Apr 12 '14
@PbP, Jeg må tilslutte mig din glæde over Volvo S80. Ikke mindst den 5 cylindrede motor har en fantastisk lyd, og i kombination med et automatgear var det en super, men desværre også en lidt kedelig bil.
PBP
PBP Apr 13 '14
Larsen
Enig, men den kører bare og er totalt problemfri.
Skaarup
Skaarup Apr 13 '14
Jeg har selv været glad for Honda, især pga. stabilitet og driftsikkerhed. Men det er bare totalt uinteressant efter Tesla er kommet på banen.

Hvis man leder efter en bil med nul fejl, skal man nok ikke vælge at være frist mover på en helt ny bilproducents første (hele) bil.

Når det er sagt, så synes jeg det er vigtigt at fremhæve at Tesla er 100% fokuseret på at de har glade kunder. Alle klager tager de seriøst. De bevidner både dette og mange udenlandske fora. Og er man alligevel ikke tilfreds, så køber de bilen tilbage. Hvor mange bilproducenter tilbyder det?!
Forummets indlæg er redigeret af Skaarup Apr 13 '14
Filskov
Filskov Apr 14 '14

@ PBP og Larsen. Dejligt at høre om jeres gode erfaringer med S80!

 

Driftsikkerhed er helt sikkert en vigtig faktor for en bil, og heldigvis kan rigtig mange bilproducenter i dag lave forholdsvis problemfri biler. Det kan de - ikke mindst - fordi de undersøger deres konkurrenter og køber/deler viden og teknologi, der virker, fra hinanden.

 

Imidlertid er "kærligheden" til en bil ikke altid så fornuftsdrevet, som driftsikkerhed, og for at finde ind til roden af, hvad der får mennesker til at elske og at hade ting ved deres biler, så bliver man nødt til at spørge dem direkte, og det er dét, som vi gerne vil her.

kajakaj
kajakaj Apr 14 '14

Min S85 går upåklageligt - har nu kørt en måned og godt 3000 km. Havde et problem med ladning på mit 16A kraftstik hjemme. Kontaktede Tesla´s telefonvagt i Holland på servicenummeret - fantastisk telefonservice og opfølgning, også fra Tesla DK der dagen efter ringede for at høre om problemet var løst. Ladekablet virkede andre steder, så det viste sig at være min installation. Skal have rettet en pynteliste på højre fordør ved næste eftersyn, ellers er alt perfekt og fungerer som det skal. vh Kaj