Hej.
Havde familen med på landet i dag hvor vi selvfølgelig var så mange at vi både havde min Tesla og konens ML'er med på turen til Rønde i Østjylland- Fin oplevelse og ungerne var vilde med at se dyrene på et stort landbrug (de går i daginstitution på et hobbylandbrug hvor man malker i hånden)
Alle skulle parkere på dertil indrettede intermistiske parkeingspladser på bondens græsmarker, det var fint tørt vejr da vi kørte ind på marken, men efter en dag med, jeg ved ikke hvor mange tusinde biler der havde kørt på de marker kunne jeg konstatere at en Tesla bestemt ikke er særlig terrængående...
Konen kørte selvfølgelig hjem med ungerne der var trætte i ML'eren smilende og vinkende til mandens Tesla mens svoger fra Norge stod bagved og skubbede...
Der skulle ikke meget vådt græs til at få den til at holde stille, og så hjælper helårsdækkene nok heller ikke på situationen. Jeg tror han var ude og skubbe 4 eller 5 gange inden vi nåede frem til asfalt, og vi snakker måske en tur på 200 meter...
Han (svoger) kiggede noget på mig da jeg sagde til ham at han da ikke skulle ind i bilen i de beskidte bukser ;-)
Jeg gavde egentlig regnet med at bilen var mere svinet da jeg kom hjem en den rent faktisk var, så måtte lige i gang med klud og varmt vand og så ellers håndvaske bilen i en halv times tid inden den var pæn igen.
/Martin