Loading...
dk

Dansk leveringsdato / leveringstidspunkt for Tesla Model S | Tesla Forum

BPBach
BPBach Jun 4 '15

Så gik min s85d i produktion idag, endnu en dejlig dag, så skal man bare vente til sidst i juli så skulle den være der hvis alt går vel, hvorpå der skal rulles km.

Vi tar så tar vi lige en tur til oslo og ser hvordan det er, og efter en uge vil vi køre så langt sydpå som vi gider.

Dorph
Dorph Jun 4 '15

@Kaspar, jeg bestilte 19/4 og bekræftede 25/4. Delivery time har på mytesla hele tiden sagt "late June" og blev så idag bekræftet til 9/7... det er vel nogenlunde som vi har forventet.

Dig?

Asger
Asger Jun 5 '15

Bekræftede min P85D d. 23. maj, og forventet leveringsdato er i august.

Asger
Asger Jun 7 '15

Bekræftede 85D i dag, og forventet levering er sidst i august. Der er tilsynelandende ca. 3 måneders leveringstid i øjeblikket.

Abildskov
Abildskov Jun 8 '15

Jeg får min P85D d. 22/6 med flyttet til efter min ferie. Tror du det bliver en lang ferie i Florida...
Det tror jeg nok lige det gør.....

Har ellers købt sol dæk til panorama tag i US....

Kaspar
Kaspar Jun 8 '15

@Dorph Jeg bestilte 26/4 og bekræftede 30/4. Min er stadig i produktion (nu i 23 dage), og har forventet levering slut juli. Så de 4 dage i forskel på bekræftelse gør 3 ugers forskel i levering. Men de har nok også fået rigtigt mange ordrer de dage pga. de varslede prisstigninger.

BPBach
BPBach Jun 9 '15

Så er min s 85d blevet afsendt fra fabrik idag, det tog 5 dage at producere den, så det ser ud til at levering sidst i juli vil holde. Tiden nærmer sig.

PNC
PNC Jun 9 '15

Bestilte min 85D sidst i November, fik miss Tesla leveret d.d. kl. 11.00.

Har supercharget 2 gange og kørt mere en 450 km.. Nu siger min kone at jeg skal komme hjem i seng..

Glæder mig allerede til i morgen tidlig, hvor jeg igen skal køre på arbejde..

Er jeg nyforelsket?.

Skaarup
Skaarup Jun 9 '15
PNC, du er ihvertfald blandt ligesindede herinde :-)
kr
kr Jun 10 '15
Så er min blå 85D også afsendt fra fabrikken med forventet levering slut juli.
Bekræftede også 30/4.
@kaspar har du bestilt noget specielt udstyr eller farve eller andet der kan forklare den lange ventetid?
Graadig
Graadig Jun 10 '15
Du skal hjem i seng så hun kan tage bilen
YESTES
YESTES Jun 10 '15
3 stk Tesla spottet på motorvejen ved Odense på vej mod vest... Århus?
En hvid, en sort (85D) og en grå (85D) begge med panoramatag.
Mærkelig nok på en autotransport med EU nationalitetsmærke "H" på nummerpladen ... det betyder nok "Hovedstaden" :-) .... Jeg kunne ikke få min passager til at stikke overkroppen ud af merceren og tage bedre foto.
Desværre var ingen af dem min egen :-( (85D sort uden pano).
Hookmaker
Hookmaker Jun 10 '15

Transporteren var ungarer...;-)

Mixi
Mixi Jun 10 '15

Yessssss og den grå det er min :0) 

snakket med Morten i dag og den skulle komme i dag

Klaus_
Klaus_ Jun 10 '15

Men hvorfor kommer de øst fra, har han mon været omkring Kastrup først, for at læsse nogle biler af?

Der er godt nok lang tid til mandag, hva, mixi? :-)

YESTES
YESTES Jun 10 '15
Muligvis... der var plads til fire på transporten men der var kun tre på, så der må være noget logistik fra Holland til DK. Jeg kunne ikke se om den hvide også var en 85D. Spottet i dag ca. kl. 18:30. Tillykke med din (snart) bil. Min er aftalt til 29. juni. VH jesper
Mixi
Mixi Jun 10 '15

Klaus@ fik at vide at der var en chance for det evt kunne blive på fredag... uha jeg det bliver en lang dag i morgen inden jeg får endelig svar 

Torben_E
Torben_E Jun 11 '15

Så er der kun tale om timer.....

Torben_E

KS
KS Jun 11 '15

Torben_E: Velkommen rigtigt i klubben!

Klaus_
Klaus_ Jun 11 '15

De 3 nye S'er ankom til Århus i morges. 

Dette emne er sticky