Loading...
dk

Dansk leveringsdato / leveringstidspunkt for Tesla Model S | Tesla Forum

Asger
Asger Jun 23 '15

Det er muligt at de bliver sendt fra New York,  men i så fald er det ikke sandsynligt at det er med Maersk.

Jesper74
Jesper74 Jun 24 '15

YES: Så skiftede bilen status: "In Production - The Tesla Factory is building your model S". Gad vide om de holder leveringsdato "Late August"....

Clausr
Clausr Jun 24 '15
Jesper74. Fedt, Hvornår bestilte du bilen?
Jesper74
Jesper74 Jun 24 '15

i den første uge af juni

Asger
Asger Jun 24 '15

Jeg er sikker på at tidsplanen holder. 85D'eren skifte også i dag, og har levering sent i august.

kayes
kayes Jun 24 '15
Så er der under 2 dage til at jeg bliver forenet med min helt egen Model S :) Det bliver to lange dage på jobbet og så afhentning kl. 17 fredag...
Abildskov
Abildskov Jun 24 '15

14 dage til at jeg skal hente min egen bil..... Det er nogle lange dage i Florida...... også selvom det er 38 grader og deligt vejr..... Så @kayes..... forstår godt hvordan du har det.....

Clausr
Clausr Jun 25 '15
Så er bilen i produktion. Lev. Sidst i August
Lborch
Lborch Jun 25 '15
Så spottede jeg lige 2 stk Tesla-transport på vej østover. Desværre uden min egen, men måske nogle af jeres ;-)
Her er billeder
3450rbt
3450rbt Jun 25 '15
@Lborch. Godt spottet ! Den røde er min, tror jeg.
Nu må det godt blive mandag.
Lborch
Lborch Jun 25 '15
@3450rbt Bare det var mig :-)
3450rbt
3450rbt Jun 25 '15
Tesla oplyste idag at den var på vej fra Holland og at den var indregistreret hos skat idag, så nr. pladen er klar. LBorch, hvis abstinenserne bliver for store er du velkommen til at låne den et par timer en gang imellem.
Lborch
Lborch Jun 25 '15
@3450rbt Det er godt nok et flot tilbud :-)
Jeg tager dog (heldigvis) på ferie på lørdag - så jeg regner med at det kan fungere lidt som "abstinens-dulmer" ;-)
Vi må se når jeg kommer hjem - kan være jeg er nødt til at få et skud TMS!
Lborch
Lborch Jun 25 '15
De blev spottet omkring Ringsted.... Retning mod København - lækkert syn ;-)
BPBach
BPBach Jun 25 '15

Det er jo lige før man skulle køre en aftens tur, retning Amager!!!!

Lborch
Lborch Jun 25 '15
Hehe.... Jeg runder jævnligt Kirstinehøj, hver gang jeg har en undskyldning for det ;-)
Abildskov
Abildskov Jun 26 '15
@lborch det hjælper ikke med ferien... Jeg er glad for jeg ikke er den eneste som har været en del gange på Amager for at få et Tesla fix... Håber ikke vi bliver skuffet
Abildskov
Abildskov Jun 26 '15
Tror den sorte med grå fælge er min som er på vej....ellers får peter ørene i maskinen :-)
kayes
kayes Jun 26 '15

Så blev det endelig T dag - jeg fik overleveret nøglerne i går og har siden løbet rundt med et lille smil på. Det er en fantastisk fornemmelse endeligt officielt at være en del af den voksene Tesla familie :)

3450rbt
3450rbt Jun 26 '15
@kayes. Tillykke !!!! Håber den var ventetiden værd :-)
Dette emne er sticky