Loading...
dk

Dansk leveringsdato / leveringstidspunkt for Tesla Model S | Tesla Forum

Abildskov
Abildskov Jun 29 '15
Jeg får det helt mærkeligt.... Misundelse er en underdrivelse..... Jeg må nyde solnedgangen på key West og tælle de sidste 8 dage til at jeg skal have udleveret min.... Selv min nummerplade venter på mig :-)
BPBach
BPBach Jun 29 '15

Hej Tiger:__-

Jeg kan se du har et højere vin nr. end mig ,og har allerede fået en dato, for du står vel også til levering sidst juli, er din bil allerede kommet?

PeterR
PeterR Jun 29 '15
@Kochen: tak for sidst fed skitur. Jeg bekræftede min bestilling 5 maj. Så 55 dage fra bestilling til levering.

@kr: jeg har ledt som en gal efter billeder på nettet af en deep blue Tesla men kun fundet et par stykker hvor det ikke var til at se farven ordenligt.
Farven er super flot lige som ønsket glæd dig. Jeg lægger snart nogle billeder op.
Tak til jer andre.
PS. Jeg har selv justeret gummiproppen ned igen, da jeg kunne se at front klappen nu sad forhøjt og var bange for at det ville vride front klappen skæv.
3450rbt
3450rbt Jun 29 '15
Så skete det endelig. Den er såååå dejlig at køre.
Torben_E
Torben_E Jun 29 '15

Tillykke Ronnie

Og det er bare den helt rigtige farve... 

Torben_E

Lau
Lau Jun 29 '15

Super flotte farver, tillykke til jer!

Forummets indlæg er redigeret af Lau Jun 29 '15
tusla
tusla Jun 29 '15

Tillykke med bilen til jer begge. Smukke farver begge to (selv om rød selvfølgelig er den eneste helt rigtige).

Abildskov
Abildskov Jun 30 '15
@bpback - jeg har købt en inventory bil.... Så jeg får min p85d den 8/7
henrik_dk
henrik_dk Jun 30 '15

@Tigeren - hvad er en inventory bil? Er det en "lager" bil, hvordan bestiller man sådan en?

Carwas
Carwas Jun 30 '15
Så skete det endeligt. Blev den lykkelige ejer af en 70D i går. Jeg vedlægger et par billeder for der var nogle, der gerne ville se farven Titanium i Real life. I får den både i sol og skygge. Jeg er selv meget glad for farven og synes den står godt til lyse sæder og mat obeche.
@3450rbt: var det dig, jeg vinkede til på Banevang i går eftermiddags?
Carwas
Carwas Jun 30 '15
Kunne ikke lige få attachment til at virke, så her kommer solbilledet.
Forummets indlæg er redigeret af Carwas Jun 30 '15
Lborch
Lborch Jun 30 '15
#carwas Tillykke tillykke!! Er du den første med en 70D'er i landet? Glæder mig til at høre "First impressions". Acceleration, rækkevidde osv :-)
NØJ - tiden går langsomt!!
Abildskov
Abildskov Jun 30 '15
Henrik-dk du kan spørge sælger hos Tesla nogen gange er der folk som springer fra deres ordre... Så kan man være heldig og overtage ordre. Jeg var heldig og få en fuld udstyret bil som min tidligere ordre fra d. 2/5, men den nye bil er købt til de gamle priser :-)
Carwas
Carwas Jun 30 '15
@Lborch: Tak skal du have. Det var ikke den første 70D i DK, men en af dem. Jeg har kun "impressions" fra første dag i går. Accelerationen sender smilet helt om i nakken. Har tidligere prøvet min nabos P85D, og jeg synes ikke forskellen er vildt stor. 70D er i hvert fald hurtig nok til mig. Med blandet kørsel og en del "prøveaccelerationer" lå snittet i går på 190 kW/km, så det skulle række til 320-340km på en fuld opladning.
3450rbt
3450rbt Jun 30 '15
@carwas: super flot bil !!! Ja. Det var mig på Banevang, men det var fruen der havde bemægtiget sig førerpladsen (det bliver vist en fast kamp fremover )
Abildskov
Abildskov Jun 30 '15
Så fik jeg lige sagens Tesla fix...kun 7 dage.... Så måtte lige forbi fort lauterdale og kigge... Fik en gratis kasket og en fed nøglering fordi man er ejer :-)
Forummets indlæg er redigeret af Abildskov Jun 30 '15
DeaconWP
DeaconWP Jun 30 '15

Du glemte kasketten. ;-)

PeterR
PeterR Jun 30 '15
@carwas tillykke med bilen glæder mig til at se den i byen
@kr: jeg har vedhæftet et par billeder så du kan se farven i solskin.
Lborch
Lborch Jun 30 '15
@Carwas FEDT - præcis som jeg regnede med.
Nu kan tiden simpelthen ikke gå hurtigt nok!!!
Lborch
Lborch Jun 30 '15
@PeterR HOLD NU OP den er også flot den blå farve!! Tillykke med den ;-)
Dette emne er sticky