Loading...
dk

Dansk leveringsdato / leveringstidspunkt for Tesla Model S | Tesla Forum

Michael84
Michael84 Jun 30 '15
Så blev der bekræftet endnu en 70D'er... Jeg kan slet ikke overskue en så lang sommer, men udsigten til at fylde hverdagen med køreglæde hjælper...

Vi ses på SC'erne! :-)
Lborch
Lborch Jun 30 '15
@MRA1984 tillykke tillykke :-)
Og velkommen i venteklubben hehe...
kr
kr Jun 30 '15
@PeterR mange tak for billederne den ser knaldgodt ud.
Der er LANG tid til sidst i juli.... :)
Tillykke igen.
Michael84
Michael84 Jun 30 '15
Lborch: mange tak... :-)
Jeg plejer ikke at glæde mig til efteråret, men det sku ske første gang i 2015... ;-)
3450rbt
3450rbt Jul 1 '15
Jeg så PeterR's bil i mandags og det er virkelig en flot blå farve.
@MRA1984: tillykke, du kan godt glæde dig
YESTES
YESTES Jul 1 '15

Så blev det endelig T-dag :-) og jeg forventede at feberen ville forsvinde.

Men den forbigående teslafeber ser ud til at blive en kronisk tilstand der tiltager hver morgen. Gad vide om jeg også skal begynde at arbejde lørdag og søndag bare for at kommme ud at køre lidt mere?  

Bestilt slut marts, låst 6. april, leveret som aftalt i Århus 29. juni. Fin og meget serviceorienteret udlevering, alt OK - tak til de venlige folk hos Tesla i Århus (en enkelt plet i lakken som skal rettes).

85D, Standard sort, Standart 19" fælge (m/PS3), med "gammel" tech-pakke incl. el-åbning af trunck, autopilot, lys i håndtag osv, vinterpakke og Tan læder. Efter bl.a tre jaguare, en ford, og to mazda'er, alle med soltag der gav problemer, valgte jeg det fra. Jeg er glad for det faste tag og der er fin hovedhøjde foran (jeg er 183 cm) men på bagsædet kan jeg kun lige akkurat være der uden at røre loftet.

Fantastisk bil!

Jesper, Odense.

3450rbt
3450rbt Jul 1 '15
@YESTES: enig :-) jeg tror desværre også at sygdommen er kronisk.
Mit 'Tesla-Moment' er faktisk ikke den hurtige accelleration, men fraværet af lyd lige når man sætter igang. Andre små overraskelser som medbragte 'rumleriller' og auto highbeam er også virkelige gode. Tacc er virkelig god.
Damhoej
Damhoej Jul 2 '15

YES, så er det snart T-dag. Den 21/07 klokken 12 vil der være en storsmilende mand i Århus V :-D

krumling
krumling Jul 2 '15

Underskrift og depositum eksekveret i forgårs.

Har fået September at vide, kan man stole på det?

/Kenneth

(..som glæder sig som en lille gris)

KimT
KimT Jul 2 '15
Den hurtigste leveringstid der er set har vel været 55 dage, så tiden er gået ned fra tidligere
krumling
krumling Jul 2 '15

Det lyder godt, har allerede svært ved at koncentrere sig om livet generelt, pga. T-syge, så det må gerne gå hurtigt :-) 

KimT
KimT Jul 2 '15

Kik i det regneark der er linket til på side 95 af denne tråd : http://teslaforum.dk/...model-s?&page=95

krumling
krumling Jul 2 '15

Citat fra KimT

Kik i det regneark der er linket til på side 95 af denne tråd : http://teslaforum.dk/...model-s?&page=95

Jeg takker :-)

kr
kr Jul 3 '15
Så blev det min tur til at få en dato... 5/8 er det T-dag.
Damhoej
Damhoej Jul 4 '15

@kr

Super,men ventetiden er laaaaaaaaang ;-)

Oreo100
Oreo100 Jul 4 '15

Fik dato på min, 21/7 i Aarhus

Damhoej
Damhoej Jul 4 '15

@torbenm

Så kan det være vi ses derude. Min er lovet klar den 21/7 1200 :-)

Oreo100
Oreo100 Jul 4 '15

Super..jeg er der kl 14.

fmm1000
fmm1000 Jul 7 '15
Bekræftede i går en 85d. Rød med brune next gen sæder og sort himmel.
Fik stelnummer med det samme. Er det normalt.
Levering sidst i september. Øv. Havde læst et eller andet sted at leveringstiderne i øjeblikket var under 60 dage.
Lborch
Lborch Jul 7 '15
Fik dato 27/7 :-) Men er på ferie, så det bliver 3/8, jeg kommer til at tage en halv fridag :-)
Jeg bekræftede oprindeligt min bestilling 3/5.... Den kommer altså til at være præsis 91 dage...
Dette emne er sticky