Loading...
dk

Dansk leveringsdato / leveringstidspunkt for Tesla Model S | Tesla Forum

3450rbt
3450rbt Jul 7 '15
LBorch. For Sørensen, du har lang tid tilbage! Men glæd dig. Den er faktisk bedre end jeg huskede demo-bilerne. Interiøret er jeg også blevet positivt overrasket over.
Igår fandt jeg mig selv igang med at vaske bilen med en lammeuldshandske :-! Det er sgu aldrig sket før.... Teslasygen har ramt hårdt
Abildskov
Abildskov Jul 7 '15
@345orbt - jeg er på vej til Danmark om få timer og direkte til Tesla for at hente min bil.... Har ikke sovet de sidste 8 dage af spænding.

@Lborch bliver lang ferie....

Jeg ryger nok også på bilvask, det er ikke sket før heller :-)
3450rbt
3450rbt Jul 7 '15
@Tigeren. Du må få piloten til at give den gas hjem :-)
Du må lige smide et billede op når du har fået den !
Lborch
Lborch Jul 7 '15
Bare det var mig :-) :-)
Har faktisk også kigget på vaske gear - det er vist også en nyhed haha....
WB
WB Jul 8 '15

Glæder mig til 23/7, hvor min Titanium Metallic skal afhentes... har også ventet siden 17. april

Mack
Mack Jul 8 '15
Så er elektrikeren lige kørt, og mytesla status ændret til Produktion færdig :-) så kan det godt se, at blive slut august....
KimT
KimT Jul 8 '15
Citat fra Mack Så er elektrikeren lige kørt, og mytesla status ændret til Produktion færdig :-) så kan det godt se, at blive slut august....

Lidt pudsigt at din 70D er gået i produktion d. 1/7 og var færdig  7/7. Min gik i produktion d. 30/6 og er ikke færdig endnu :-(

Michael84
Michael84 Jul 8 '15
Min 70D'er blev færdig i produktionen i går... Den gik i produktion den 29.06. Levering sidst august indtil videre...
Mack
Mack Jul 8 '15
KimT@ nok andre tilvalg, jeg har kun autopilot og premium .
Makova06
Makova06 Jul 9 '15

Jubii....så fik jeg endelig udleveringsdato!!!! Bare sur r.. at jeg er på ferie den dag og skal vente til ugen efter. Min har taget præcis 3 måneder fra bekræftelse til udlevering. Glæder mig helt vanvittigt!!!

3450rbt
3450rbt Jul 9 '15
@Tigeren. Har du fået den ?

@Makova06: drop ferien ;-)
Lborch
Lborch Jul 9 '15

Så fik jeg lige mulighed for at lave en "afhopper" fra sommerhus-turen - Og har lige fået Tesla til at rykke levering tilbage til det oprindelige tidspunkt d. 27/7!! Nøj der er ikke længe til efterhånden :)

Makova06
Makova06 Jul 9 '15

Har fået tid mandag den 27, i stedet for fredag d. 24, så tror nu jeg hopper en tur i varmen.....det er tiltrængt :-)

Kaspar
Kaspar Jul 9 '15

Så har jeg også fået leveringsdato: 5. august, og dermed 98 dage fra bestillingen blev bekræftet.

Det bliver 4 lange uger.

Forummets indlæg er redigeret af Kaspar Jul 9 '15
Dorph
Dorph Jul 9 '15

Så blev det min tur - sort 70D (m pano roof, next gen sæder i sort læder, autopilot) afhentet her til morgen på Kirstinehøj. stort smil på læberne hele dagen... :)

Forummets indlæg er redigeret af Dorph Jul 9 '15
krumling
krumling Jul 9 '15

Tillykke Dorph (..og andre)

Har endnu ikke fået et præcist leveringstidspunkt.

Havde håbet at T-feberen ville miste pusten med tiden, men det lader ikke til at stilne af.

(85D, standard sort, glas, autopilot, 7 sæder) 

/Kenneth 

Forummets indlæg er redigeret af krumling Jul 9 '15
kr
kr Jul 9 '15
@Kaspar så ses vi måske derinde den 5. Jeg har fået tid klokken 14.... Og det kan kun gå for langsomt...
Kaspar
Kaspar Jul 9 '15
@kr Ja, hvis du bliver til kl 16, så gør vi :) Er der nogen der ved hvor lang tid man skal sætte af til afhentningen?
Lborch
Lborch Jul 9 '15
@Makova06 Så kan det være vi ses d. 27... Jeg skal være der Kl 10.... ;-)
Lborch
Lborch Jul 9 '15
@Dorph Tillykke tillykke!!! Lyder som en lækker kombi
Dette emne er sticky