Mit første indlæg :)
Ja men så bliver det snart min tur. Bilen er bestilt og glæder mig til at få den udleveret og blive en del af Tesla klubben :)
Det blev en 85D, perlemor hvid, soltag, næste generation sort læderkabine, pianosort dekor, autopilot og udvidet lyd.
Ville gerne have haft 21" fælge med, men det må vente. Får bilen udleveret ultimo sep så håber jeg kan nå at deltage til et par Tesla træf allerede i år :)
Tillykke med valget af en Tesla :-) Du kan godt begynde at vænne dig til at Teslafeberen kommer snigende, og sørger for at du tilbringer en del tid med at kigge på "mytesla" og hvad der sker i forum :-)
Så blev det min kære hustrus tur til at blive medlem af Tesla klubben. Hun har til min store overraskelse haft Tesla feber i den sidste tid. Det har været en sjovt oplevelse at hun sådan følger med i hvad der sker her på Tesla forum og havde set en masse youtube videoer inden hun fik bilen.
Jeg var ude på SUV den anden dag og mødte et par som havde en 85D og det var lidt sjovt at konen også var helt klar på at hun også skulle have en Tesla og det kunne ikke gå for hurtigt.
Man møder en masse sjove mennesker, når man oplader og det er jo bare dejligt at man har en fælles dejlig oplevelse som hedder Tesla
Dette er min hustrus P85D, som vi har købt som inventory bil for at hun hurtigere har fået stillet hendes Tesla feber. Hun har været så heldig at få exclusive bagsæder og det er lækkert. Øv Øv... Jeg må nøjes med at måske at kunne købe en bagsæde indsættelse senere.