Loading...
dk

Dansk leveringsdato / leveringstidspunkt for Tesla Model S | Tesla Forum

Lborch
Lborch Jul 23 '15
Hov - billedet kom ikke med....
Køge SC
Har cruiset meget - og er vild med adaptive Cruise Control! Bruger det hele tiden :-)
Lane departure Warning er jeg mere skeptisk ved - synes jeg får mange vibrationer...
Sæderne foran er super dejlige.
Kan ikke lige få stemmekommandoer til at fungere.... Prøver igen imorgen...
Forummets indlæg er redigeret af Lborch Jul 23 '15
Bianco
Bianco Jul 23 '15

Stemmekommandoerne virker bedst hvis man taler Ama'rcansk eller noget ;-) 

Det eneste jeg kan få den til er "Take me home"...

Et lille fif - tryk kort på stemmestyringsknappen på rattet, så får du adgang til opringningsmenuen som du så styrer m rullehjulet.

griffel
griffel Jul 23 '15

Er farven på bilen bag hegnet til venstre på Asgers billede Titanium Metallic? den er fed :-)

@Lborch Hvilken farve har din bil?

nicom
nicom Jul 23 '15
Så en titaniumsfarvet P85D på en SuC ved Hamburg i går. Det er helt klart den flotteste farve til model S. Min er rød og jeg er glad for den farve men skulle jeg vælge nu blev helt sikkert titanium.
Forummets indlæg er redigeret af nicom Jul 23 '15
griffel
griffel Jul 23 '15

Jeg har ikke set den i virkeligheden, men hvis det er den, der er på den danske Model S-side på teslamotors.com, så er den f#*deme flot :-D

Jeg er lige ved at skulle bestille (formentlig en 70D), og det kunne godt gå hen og blive den farve... ;-)

Clausr
Clausr Jul 23 '15
Ja, den bil til venstre er Titanium, på Asgers billede, har selv bestilt i den farve, med syntes at det er svært at vælge farve.
Lborch
Lborch Jul 23 '15
@griffel Midnight Silver Metallic
Stuckmann
Stuckmann Jul 23 '15

Titanium er meget populær der står mange ude på Kirstinehøj :)

krumling
krumling Jul 23 '15

@Lborch

Det er sjovt Model S'erne ligner jo egentlig hinanden temmelig meget, men alligevel hver gang man ser en ny, tænker man "EJ! ..den er jo bare for lækker!!" ..og det gælder også din :-)

3450rbt
3450rbt Jul 23 '15
@Lborch: super flot !!
Asger
Asger Jul 24 '15

Der stod 2 røde model S på pladsen, og de var VIRKELIG flotte i solen.

Lborch
Lborch Jul 24 '15
Fuldstændig enig :-)
Makova06
Makova06 Jul 27 '15

Så blev det endelig min tur og har kørt et par hundrede kilometer i dag. . . .glæder mig allerede til i morgen

Forummets indlæg er redigeret af Makova06 Jul 27 '15
DeaconWP
DeaconWP Jul 27 '15

Tillykke Maja. Dyt endelig, hvis du kommer igennem Rødkærsbro, så kommer jeg ud og kigger din fine nye bil.

krumling
krumling Jul 28 '15

lækker!!

SQLCPH
SQLCPH Jul 28 '15
Tillykke med bilen :-) ukompliceret fødsel? Er det den nye metalsorte du har købt? Meget gerne flere billeder af den. Ellers må den granskes på en SuC en dag. Enjoy the silence... Vh Søren
KimT
KimT Jul 28 '15

Tillykke Maja, nu må min datter hellere til at smide endnu flere penge i butikken i SIlkeborg ;-)

lige hjemkommet fra ferie står min nu først til levering i september - nedtur......

shan
shan Jul 28 '15

Jeg har bestilt en 85D, men har nu fået et endnu bedre tilbud på en P85+ som jeg nok hopper på i stedet.

Der ligger allerede en bestilling på en Hvid perlemor 85D, NeXT generation sorte lædersæder, soltag, autopilot og udvidet lyd til levering ultimo september.

Hvis der er nogen som ønsker at overtage ordren og få en bil leveret hurtigere kan i lige sige til.

Peha
Peha Jul 28 '15
Er der nogen som har en ide om, hvor lang tid der går fra mand modtager slut fakturaen, til man henter bilen, har lige modtaget slut fakturaen
Nommensen
Nommensen Jul 28 '15
Mener jeg fik min ca en uge før levering
Dette emne er sticky