Er farven på bilen bag hegnet til venstre på Asgers billede Titanium Metallic? den er fed :-)
@Lborch Hvilken farve har din bil?
Jeg har ikke set den i virkeligheden, men hvis det er den, der er på den danske Model S-side på teslamotors.com, så er den f#*deme flot :-D
Jeg er lige ved at skulle bestille (formentlig en 70D), og det kunne godt gå hen og blive den farve... ;-)
@Lborch
Det er sjovt Model S'erne ligner jo egentlig hinanden temmelig meget, men alligevel hver gang man ser en ny, tænker man "EJ! ..den er jo bare for lækker!!" ..og det gælder også din :-)
Tillykke Maja. Dyt endelig, hvis du kommer igennem Rødkærsbro, så kommer jeg ud og kigger din fine nye bil.
Tillykke Maja, nu må min datter hellere til at smide endnu flere penge i butikken i SIlkeborg ;-)
lige hjemkommet fra ferie står min nu først til levering i september - nedtur......
Jeg har bestilt en 85D, men har nu fået et endnu bedre tilbud på en P85+ som jeg nok hopper på i stedet.
Der ligger allerede en bestilling på en Hvid perlemor 85D, NeXT generation sorte lædersæder, soltag, autopilot og udvidet lyd til levering ultimo september.
Hvis der er nogen som ønsker at overtage ordren og få en bil leveret hurtigere kan i lige sige til.