Ligner en kopi af min - nu er det endnu sværere at vente :-)
Stort tillykke med den :-)
så blev det min tur... et par dage før tid. og den nye blå ER flot ! billeder kommer senere.
@kr
Ser super flot ud. Er du fra Esbjerg? Jeg får min 85D i slut Sept. men vil super gerne se hvordan en ny leveret bil ser ud, så man har en sammenlignings mulighed. Er det muligligt at se den, hvis du er fra Esbjerg området. evt sende mig en PM.
-Rasmus
Hej
Venter på min S85D - forventet levering september ifølge mytesla - modtog i går 3/8 "final invoice" men ingen leveringsdato (feltet er blankt)
Har i oplevet det ?
Fik også min " final invoice" i går, ligeledes blank felt, forventet levering stadig slut august.
Kan forestille mig, at det er din lokale afd, der skal sætte den faktiske leveringsdag, mens at din invoice bliver generet af tesla selv.
Fik også min Final Invoice i går med en leveringsdato d. 24/8 - der er præcis 2 måneder efter bestillingen blev bekræftet. Så må vi se om det holder, for det er vel i sidste ende Århus der skal bekræfte den.
Oprindelige stod levering under MyTesla til slut august men i ferien blev den pludselig ændret til September - og det står den stadig til.
24.8 - også i Århus, men der har ikke stået september nogen steder i mit tilfælde. Det har været "Slutningen af august" siden bekræftelsen den 26.6.
Fandens også! min blev bekræftet den 19 juni, men har endnu ikke fået en leveringsdato.
DAMN YOU! TESLA FEVER.
Ved modtagele af min 90D i september planlægger jeg en tur til Nordtyskland. Flensburg-Schleswig. Er der nogen der ved om der er fri hastighed på denne motorvejs strækning eller hvor det er bedre at få luftet Teslaen?
Ved gennemsnit på 130 kmt i Danmark og opladning på 85% fra københavn kan jeg vel nå til Rødekro eller er det bedre med Middelfart supercharger opladning?
Skal overnatte i Flensburg, men gider ikke bøvle med anden opladning og vil efter højhastighedskørsel på motorvej til Busdorf supercharger oplade der til 85%. Derefter bør jeg vel kunne nå helt til Køge på en opladning ved kørsel på omkring 130?,
Juhuu - Man bliver sgu lidt glad når man vågner op og for xxxx gang lige kikker på mytesla.com for at se denne:
I produktion
Tesla-fabrikken er i gang med at bygge din Model S.
Så er vi da et skridt tættere på ;)
PS. Vi står til levering Slut September