Loading...
dk

Dansk leveringsdato / leveringstidspunkt for Tesla Model S | Tesla Forum

3450rbt
3450rbt Jul 30 '15
Virkelig flot farve !! Tillykke med den
Kramer
Kramer Jul 30 '15

Ligner en kopi af min - nu er det endnu sværere at vente :-)

Stort tillykke med den :-)

kr
kr Aug 3 '15

så blev det min tur... et par dage før tid. og den nye blå ER flot ! billeder kommer senere.

Lborch
Lborch Aug 4 '15
Stort tillykke kr! Glæder mig til at se den blå "live".
kr
kr Aug 4 '15

Her kommer så et billede.

kr
kr Aug 4 '15

... og et til.

Asger
Asger Aug 4 '15

Den ser rigtig godt ud :-) Tillykke med den nye baby.

Michael84
Michael84 Aug 4 '15
Suuper flot! En rigtig head-turner! Tillykke med den! :-)

Hvordan er erfaringerne med den leveringsdato der står angivet på Final Invoice? Holder den nogenlunde stik?
RaskTV
RaskTV Aug 4 '15

@kr

Ser super flot ud. Er du fra Esbjerg? Jeg får min 85D i slut Sept. men vil super gerne se hvordan en ny leveret bil ser ud, så man har en sammenlignings mulighed. Er det muligligt at se den, hvis du er fra Esbjerg området. evt sende mig en PM. 

-Rasmus

lasen
lasen Aug 4 '15

Hej

Venter på min S85D - forventet levering september ifølge mytesla - modtog i går 3/8 "final invoice" men ingen leveringsdato (feltet er blankt)

Har i oplevet det ?

Mack
Mack Aug 4 '15

Fik også min " final invoice" i går, ligeledes blank felt, forventet levering stadig slut august.

Kan forestille mig, at det er din lokale afd, der skal sætte den faktiske leveringsdag, mens at din invoice bliver generet af tesla selv.

Michael84
Michael84 Aug 4 '15

På den Final Invoice der er uploaded står der i mit tilfælde en leveringsdato.

KimT
KimT Aug 4 '15

Fik også min Final Invoice i går med en leveringsdato d. 24/8 - der er præcis 2 måneder efter bestillingen blev bekræftet. Så må vi se om det holder, for det er vel i sidste ende Århus der skal bekræfte den.

Oprindelige stod levering under MyTesla til slut august men i ferien blev den pludselig ændret til September - og det står den stadig til.

Michael84
Michael84 Aug 4 '15

24.8 - også i Århus, men der har ikke stået september nogen steder i mit tilfælde. Det har været "Slutningen af august" siden bekræftelsen den 26.6.

Mack
Mack Aug 4 '15

Fandens også! min blev bekræftet den 19 juni, men har endnu ikke fået en leveringsdato.

DAMN YOU! TESLA FEVER.

Genild
Genild Aug 4 '15
Mack: Du er nu nummer ?? i køen!!!!

Forventningens glæde er jo også ganske rar, men den skal nok helst ikke være længere end de 24 dage til jul, og så gør det jo det nok heller ikke bedre at du har bestilt den i skotskternet.

Hilsen Lars, der synes at de 22 dages ventetid på R2-D2 var urimeligt lange.
kr
kr Aug 4 '15
@RaskTV beklager, jeg bor i nærheden af Hvalsø på djævleøen så det er ikke ligefrem tæt på.
RaskTV
RaskTV Aug 5 '15
@kr helt ok, bygningen i baggrunden lignede bare SKATs bygning i esbjerg på en prik. Derfor troede jeg at du var fra det vestjyske;)
perhansen
perhansen Aug 5 '15

Ved modtagele af min 90D i september planlægger jeg en tur til Nordtyskland.  Flensburg-Schleswig.  Er der nogen der ved om der er fri hastighed på denne motorvejs strækning eller hvor det er bedre at få luftet Teslaen?

Ved gennemsnit på 130 kmt i Danmark og opladning på 85% fra københavn kan jeg vel nå til Rødekro eller er det bedre med Middelfart supercharger opladning?

Skal overnatte i Flensburg, men gider ikke bøvle med anden opladning og vil efter højhastighedskørsel på motorvej til Busdorf supercharger oplade der til 85%. Derefter bør jeg vel kunne nå helt til Køge på en opladning ved kørsel på omkring 130?,   

Vinse
Vinse Aug 5 '15

Juhuu - Man bliver sgu lidt glad når man vågner op og for xxxx gang lige kikker på mytesla.com for at se denne:

I produktion

Tesla-fabrikken er i gang med at bygge din Model S.

Så er vi da et skridt tættere på ;)

PS. Vi står til levering Slut September

Dette emne er sticky