Loading...
dk

Dansk leveringsdato / leveringstidspunkt for Tesla Model S | Tesla Forum

KimT
KimT Aug 5 '15

Det er sådan set den korteste tid at vente ; fra bekræftelsen til start produktion. Det er nu det lange seje træk kommer. Min stod i produktion i 15 dage, og så skal man vel regne med min. 6 ugers tranport m.m. efterfølgende.

MyTesla er ikke blevet opdateret med en leveringsdato endnu - på fakturaen jeg fik sidste dag står der dog 24/8 - men det er nok ikke sikkert man kan regne med det.

Ses i Silkeborg ;-)

Asger
Asger Aug 5 '15

@Vinse. Du skal nok forvente at det tager ca. 3 måneder. Indtil videre (venter stadig) er den totale ventetid fra produktionsstart til levering 86 dage.

Forummets indlæg er redigeret af Asger Aug 5 '15
KimT
KimT Aug 5 '15

De sidste 70D og 85D har haft en leveringstid på 2 måneder.

Skeel
Skeel Aug 5 '15
De retter på de status efter for godt befindende. Min gik fra i produktion til bilen har forlagt fabrikken til produktion igen, da Danskerne var inde for at anføre min leveringstid, der i øvrigt er på tirsdag næste uge kl 14:00 :-)
Jannik79
Jannik79 Aug 5 '15

@Asger, hvilken model har du bestilt?

Har selv bestilt en 85D for godt en uges tid siden, med forventet levering slut oktober pt.

Chris
Chris Aug 5 '15
Bestilte også sidste weekend. Forventet levering ultimo oktober. Skulle lige have ventet et par dage. Det bliiver nu bil nr 99879. Dette er TMS nummer to. Ser faktisk lige så meget frem til nummer to som til nummer eet
jeppe
jeppe Aug 5 '15

Jeg har lige godkendt ordren, og har fået en leveringstid der hedder November. Håber den kommer tidligere :)

Hvor kan du se hvilket nummer den har?

KS
KS Aug 5 '15
Husk at lave referals:

Anbefaler Bjørns link

"Fjernet af admin"

Han skulle være oppe på 6 stk og fører. Mangler blot 4 stk for at blive en endnu bedre ambassadør.
Chris
Chris Aug 5 '15
@Jeppe. Gå på Mytesla og check de sidste fem cifre i nummeret på bilen lige under billedet af din bil/reservation
jeppe
jeppe Aug 5 '15

Tak Chris :) Så får jeg nummer 100192. Kunne nu have været sjovt at være lidt hurtigere ude :P

Jannik79
Jannik79 Aug 5 '15

Jeg bestilte dagen før referals programmet blev annonceret hehe.

Bilen fik nummer 99153

krumling
krumling Aug 6 '15

For nyankomne:

Husk at smide jeres data til statistikken på:

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1XZiDkogRyBqHMEnlWJT4HA8BKxYjR5J-z5TPikra8gQ/edit#gid=15276971

Så kan man lettere regne leveringstid ud i denne svære tid :-)  

/Kenneth (85D - late september)

Forummets indlæg er redigeret af krumling Aug 6 '15
Asger
Asger Aug 6 '15

@Jannik79 Jeg har bestilt en P85D med hele den tyrkiske musik undt. exct. bagsæder. Har registreret bilen i række 30.

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1XZiDkogRyBqHMEnlWJT4HA8BKxYjR5J-z5TPikra8gQ/edit#gid=15276971

Forummets indlæg er redigeret af Asger Aug 6 '15
Jesniels
Jesniels Aug 6 '15
Har lagt min ind - tænkte jeg ikke ville, da den skulle være leveret. Men nu er den udsat på ubestemt tid :-)
Michael84
Michael84 Aug 6 '15
Har I været forbi udleveringsstederne inden udlevering for inspektion af vognen før udlevering, så eventuelle skævheder kan noteres og rettes inden udlevering?
Mack
Mack Aug 6 '15
Så blev det endelig vores tur :-)<br />
70D, standard sæder, pianosort, solid hvid, u/soltag, autopilot og Premium interiør .<br />
<br />
Bestilt 12/6<br />
Bekræftet 19/6<br />
I produktion 1/7<br />
Afsendt 7/7<br />
Levering 11/9, kl. 13.00 i Aarhus, så næsten 3 måneder.<br />
Men hvad, som Genild siger "forventningens glæde er jo ganske rar" eller noget......
Forummets indlæg er redigeret af Mack Aug 6 '15
KimT
KimT Aug 6 '15

Hvornår fik du en dato - i dag ? Min er jo bekræftet 5 dage efter din, og skulle være afsendt 8 dage efter din.

Mack
Mack Aug 6 '15
Her til eftermiddag.
shan
shan Aug 6 '15
Ja men det er jo lige om lidt. Argh jeg må vente med tålmodighed. Min er ikke engang i produktion og jeg bekræftede endda 10 july. Snart en måned siden :(

Slet ikke misundelig grr
Mack
Mack Aug 6 '15
Puha shan: er ikke misundelig på dig, 1 måned, og ikke engang i produktion endnu.
Dette emne er sticky