Loading...
dk

Dansk leveringsdato / leveringstidspunkt for Tesla Model S | Tesla Forum

PeterE
PeterE Sep 4 '15

Anders, du slipper ikke for krejlere - de vil altid være der. Og husk at du kun skal bruge en køber, og ikke en masse (ligegyldig) interesse. Det vigtigste er at være realistisk i forhold hvad din bil er værd. Og nej, det er de færreste af os...

Hvis du vil have hjælp eller bare en rettesnor for værdien, så brug www.autouncle.dk - de rammer i min erfaring meget tæt på, og deres tal er bygger på statistikker over bilsalg. Hvis du vil slippe for besvær så brug autocom, men du får helt sikker mere ved at sælge den selv. Det koster bare også noget tid.

Held og lykke med det.

Peter

Michael84
Michael84 Sep 4 '15

Jeg fik en masse useriøse henvendelser på Bilbasen, men heldigvis også ret hurtigt et par seriøse henvendelser, der endte med en salgspris på 30% mere end mit bedste bud fra forhandler. Så det kan sagtens betale sig at ligge det arbejde i det som Peter nævner. :-)

krumling
krumling Sep 4 '15

Personligt solgte jeg for nylig min Audi cabriolet (..som jeg stadig savner i den her Tesla-vakuum-tid) på følgende vis:

1. Autocom først, kæmpe mindstepris, blev ikke solgt men prisniveau noteret. (3 dage)

2: Bilbasen med en pris ca 20% højere end opnået på Autocom. En masse useriøst, intet salg. (7 dage)

3: Bilbasen på pause, kører en tur mere i Autocom-bussen, med en lidt mindre mindstepris, stadig højere end den sidst opnåede pris. (3 dage)

4: Bilbasen aktiv en uge på oprindelig pris. Få henvendelser. (7 dage)

5: Autocom med en realistisk mindstepris.Solgt. (3 dage)

Endte med en pris 20 K højere end det jeg i sin tid havde givet for bilen for to år siden.

Supercharged
Supercharged Sep 4 '15
Så er mit blå rumskib in transit from factory. Production complete !
Wuhuu....:)
KXR
KXR Sep 4 '15
Også min her til morgen (er p.t. I Houston) jubiii ;-)
tvete
tvete Sep 5 '15
Hejsa
Så er min 90D afsendt fra fabrikken.
Er der nogen der har erfaring for hvor lang tid der så er til levering?
jeppe
jeppe Sep 5 '15

Min 70D er også lige blevet afsendt fra fabrikken :)

FedthaS
FedthaS Sep 5 '15

Tilykke !! så er der ikke langt igen...

Jannik79
Jannik79 Sep 5 '15

Min 85D blev også afsendt omkring midnat igår!

krumling
krumling Sep 5 '15

...Igen husk at sætte data i 

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1XZiDkogRyBqHMEnlWJT4HA8BKxYjR5J-z5TPikra8gQ/edit#gid=15276971

..så kan man selv blive klogere, og andre kan blive klogere

fmm1000
fmm1000 Sep 6 '15
Ventetid.
Jevi
Jevi Sep 7 '15

Min 85D titanium panorama autopilot nextgen bekræftet 11/8 har lige ændret leveringsestimat fra november/beg december til slutn oktober/november. 

Dvs 2 uger før tidligere beregnet. Det lyder jo godt men bilen er stadig i produktionskøen så kan jeg tro på den nye leveringsdato ?

Opdatering: Idag 9/9 siger MyTesla at min bil er ved at blive produceret. Typiske tider mellem produktion og levering er vist 50-60 dage, så levering ca 1/11 skal nok komme til at passe ser det ud til nu.

17/9: Afsendt fra fabrikken

Forummets indlæg er redigeret af Jevi Sep 17 '15
runeh
runeh Sep 7 '15

Jeg har samme leveringsestimat som dig - slut okt - nov. Jeg står også i produktionskø. 70D. Bekræftet 14/8, VIN 102495.

Jeg håber også dette holder. Men man kan jo godt begynde at tvivle, når man har læst om 8 uger i transport fra USA et eller andet sted. 

Forummets indlæg er redigeret af runeh Sep 7 '15
krumling
krumling Sep 7 '15

September - Begyndelsen af ​​oktober

..lyder estimatet, mærkeligt jeg ikke har fået specifik dato endnu, vi skriver trods alt 7. September i dag..

KimT
KimT Sep 7 '15

Det skal du ikke tage så tungt. Min stod til Sidst august/september. Så i sidste uge stod der så 4-11 september, og så så jeg tilfældigvis selv i fredags på my.tesla at det lige pludseligt stod udlevering torsdag kl. 14 - altså 6 dage før udlevering. Jeg har ikke fået mail fra Århus, så jeg ringede i formiddags for at høre om de kunne bekræfte. Jeg så alt i alt har jeg intet info fået fra Århus ud over det som my.tesla bliver opdateret med ! 

krumling
krumling Sep 7 '15

lidt scary.. men ok, jeg checker jo alligevel MyTesla hverandet minut...

runeh
runeh Sep 9 '15

Så røg min 70D i produktion i dag, 09-09-15, bekræftet 14-08-15. Leveres slut okt - nov.

Michael84
Michael84 Sep 9 '15
Jeg synes jeg allerede nu kan mærke at det bliver en kende svært at sove i nat........ Andre der har haft det sådan? ;-)
hjolund
hjolund Sep 9 '15

Min 70'er er gået i produktion i dag. Så kan man jo passende se den her video og forestille sig, hvordan 'den lille ny' er undervejs til verden: https://www.youtube.com/watch?t=76&v=Z8eKycNNdI0

Ventetid....

LennartG
LennartG Sep 9 '15

Tillykke Bitboss.

Jeg hentede min i går, og har kørt den tom 2 gange.

Smilet er som hugget i marmor og der er fuld value for de opbyggede forventninger, der ikke var små.

Konemobningen kan du returnere, når du får øsen ved at give den fuld acceleration mens hun sidder på passagersædet :).

Dette emne er sticky