Min har været i transit i 3-4 uger nu, og ændrede inat status til: 'Your Model S has entered the production queue at our Factory in Fremont, California.'
Mon ikke det betyder at den er kommet til Holland?
Min har været i transit i 3-4 uger nu, og ændrede inat status til: 'Your Model S has entered the production queue at our Factory in Fremont, California.'
Tror bare skipperen på båden laver gæk, og smuttet tilbage til staterne. Ahhhh...not.
Har forgæves prøve at ringe til Tesla Dk til formiddag. Laaaaang kø tid. Smed røret på og venter at andre herinde kommer igennem.Det er jo så informative mennesker. Men det er sørme lang vente tid når den store Mercedes hakker er solgt og det er kones fiat 500 der står til rådighed. (dog bedre end bussen).
Min gør præcis det samme...
Når de går i gang med at samle den i holland, vil status i mytesla ændre sig til i produktion, så den står højest sandsynligt i holland :-)
Jeg har fået besked fra Morten i dag at i hans system står min til at være på vej til Holland, så det er åbnbart alle de har lavet fejl på.
Så ro på
tror jeg :-)
Svar fra Tesla DS:
No worries – der har været en fejl i vores IT og mange af vores kunder har modtaget den.
Den er på vej og forventer den er til levering omkring midt november :-)
Prod.nr. 103925 er lige blevet genindsat i produktionskøen!
Selvfølgelig!!
-Den nye fabrik i Holland har modtaget en sending TESLA'er, som de så skiller ad og samler igen for at øve sig!!!!!!
Levering er nu november/start af december, -dog 2015
Håber at produktionen er mere fejlfri end trace-systemet!
Den nye fabrik i Holland har modtaget en sending TESLA'er, som de så skiller ad og samler igen for at øve sig!!!!!!Jeg er ikke helt sikker på om du laver sjov? Men de får bilerne fra USA i 3 dele (der omkring) og samler dem inden de sendes videre til resten af EU.
Velbekomme Basil. Håber du kan bruge den viden vi har lagt her, og som du kan snuppe "ganz kostenlos"
Absolut . Håber at kunne bidrage med masser af min egen viden, når mit "vidunder" kommer til landet :)
Go weekend .
Samme udmelding her. En fejl fra deres side (servere), de kontakter mig når den er ved at være klar. :)
Har læst det hele igennem . Tror jeg er specielist på den bil inden den kommer .
En stor tak til jer :)
Det samme herfra. Tak for gode input og lærerige informationer. Det burde VW ha' gjort ligedan - så havde de nok ikke haft de udfordringer som de har fået på det seneste :o)