Loading...
dk

Dansk leveringsdato / leveringstidspunkt for Tesla Model S | Tesla Forum

NT_nofuel
NT_nofuel Oct 13 '15

Min blev færdigproduceret 30.august og afsendt fra fabrikken 1.september. Min leveringsdato har altid være slut oktober/november. Men først idag den har ændret status. Men tænker da en del af jer andre der også har haft leveringsdato slut oktober snarest får en besked fra Tesla med en præcis dato :)

Jannik79
Jannik79 Oct 13 '15

Er der ikke andre end NT82 der har levering sat til oktober/november der har hørt noget endnu?

Jeg selv har levering late oktober/november med afsendelse fra fabrikken den 05-09-2015, så håber snart at høre noget!

Chris
Chris Oct 14 '15
Afsendt 8. sept. Endnu ingen dato.
Invisibletycoon
Invisibletycoon Oct 14 '15
Bestilt 7.8
Produktion færdig 27.8(ca)
Teslatid 21.10 i aarhus
PeterE
PeterE Oct 14 '15
Min hedder stadigvæk 'late Oct - November' og Tesla regner med at kunne levere den til mig 30.10 :)
runeh
runeh Oct 14 '15

Jeg fik i dag estimeret levering 16-24. november, bil bekræftet 14. august, færdig prod 14. september. Så godt og vel 3 mdr levering. 

hjolund
hjolund Oct 14 '15
@runeh Fik du det på mytesla eller gennem din Tesla-kontakt? Jeg er nemlig inden for få dage præcis på samme tidsskema som dig og din.
jhyldgaard
jhyldgaard Oct 14 '15
Min skiftet i går, inde på MyTesla, til "Your model S is in transit from factory".
Er der nogen som har erfaring, med hvor lang til der så går, før bilen er i Danmark?
SQLCPH
SQLCPH Oct 14 '15
Det er svært at sige men for mig tog det 5 uger til den var klar i Kbh.
move
move Oct 14 '15
Hvor kan man se den estimerede leveringsdato?
Jeg syntes umiddelbart ikke, at jeg kan se det under mytesla
move
move Oct 14 '15
Hvor kan man se den estimerede leveringsdato?
Jeg syntes umiddelbart ikke, at jeg kan se det under mytesla
jhyldgaard
jhyldgaard Oct 14 '15
Det kan du se når du kører lidt ned på siden, i det afsnit hvor der også står det sted, hvor du har valgt at få den udleveret.

Min er så lige i dag ændret fra "late november / december" til "december / early januar" :-(
Så er det da godt at man har en kontrakt fra før 8/10-15.
Forummets indlæg er redigeret af jhyldgaard Oct 14 '15
jpkofoed
jpkofoed Oct 14 '15

Lavede endelig bekræftigelse på MS70er 25.07. Har længe stået til lev. Late Oct/Nov.,  er lige skiftet til 18-25.10

griffel
griffel Oct 15 '15

- Hvis man nu ikke lige kan huske hvornår den skiftede til 'In transit...', kan man så se det et andet sted?

Jeg synes min har stået sådan i en evighed efterhånden - men måske er det bare fordi jeg synes tiden er lang... ;-)

Jeg har også bekræftet min S70 i slutningen af juli - tror det var den 29.7., så måske sker der snart noget :-D

move
move Oct 15 '15
@jhyldgaard: tak. Men jeg kan desværre stadigvæk ikke se noget...<br />
<br />
Der står ikke noget under "Pick-up" andet end København-Kastrup Service. Er det mig der ikke kan finde ud af, hvor jeg skal se, eller er der en fejl på min side?
Forummets indlæg er redigeret af move Oct 15 '15
NT_nofuel
NT_nofuel Oct 15 '15

Det felt hvor der tidligere har stået fx. "slut oktober - november..." ændres, således der istedet vil stå en dato + klokkeslæt for leveringstidspunktet. 

move
move Oct 15 '15
Ok. Så det kan godt være, at der ikke er noget tidspunkt nu, hvor den er i produktion?
PeterE
PeterE Oct 15 '15

Jeg var forbi Kirstinehøj idag, og der holdt et par håndfulde nye biler uden plader - desværre ikke min egen endnu :) Og nej, jeg skrev ikke VIN ned på dem der var der...

andersh
andersh Oct 15 '15

Var også forbi Kirstinehøj forleden, og det ser lidt ud som om de har problemer med at få plads til bilerne efterhånden.

Noget jeg bemærkede var, at en af bilerne havde tusch-cirkler rundt omkring. Ved nogen hvad det går ud på? Jeg gætter næsten på, at det er ridser og småbuler, som skal udbedres inden kunden modtager bilen. Undrer mig bare at der åbenbart er så mange skader på de helt nye biler...

Hyrtig
Hyrtig Oct 15 '15

Jeg var også forbi Kirstinehøj i dag. Det højeste VIN var 100722. Så nu er der "kun" godt 3000 stk. til mit nr. bliver udtrukket.......

Dette emne er sticky