Min skiftede også til "bygger din Tesla" idag. Bekræftede ordre 3. august. Har selv udskudt levering fra november til december. Dashboard skriver fortsat bare "December".
Min skiftede også til "bygger din Tesla" idag. Bekræftede ordre 3. august. Har selv udskudt levering fra november til december. Dashboard skriver fortsat bare "December".
Nå det glemte jeg jo lige :-) nej det er en "fattigmands tesla". S85, rød, pano, 19" std, sort læder, tech, lyd, tåge, vinter, park.
Har en case på opdatering af techpakke, så "convenience features" (autopilot stuff) er med +500$. Tåge og park modregnes (siger dk).
Også case med vinterhjul til 18k. Blev først afvist, men takket være dette forum, kunne jeg jo referere til en anden, som dagen inden havde fået dem med :-)
/C
øv :) håber ikke min får samme lange status denne gang :) det er nu rart at se der sker noget :)
@Jesper. Du kan ikke helt regne med status inde på my tesla siden. Den er næsten mere vildledende end vejledende
@Jespernielsen
Dit spørgsmål afspejler præcist det dilemma, mange af os står i. Du er bare så "heldig", at du står I det FØR du har fået og betalt din bil. Jeg har bestemt en holdning til, hvad der ville være fair, men jeg tror at jeg spændt vil vente og høre, hvad der bliver udfaldet i dit tilfælde
hvordan kan du lave en P85+ billigere i dag en før deres ændring?? det kan jeg slet ikke forstå.. synes alle pakkerne er samlet og dermed gjort dyre? hvis du vælger alle de funktioner du har bedt om i din nuværende bil vil jeg sku mene du har en billigere løsning end den du kan lave...?
hvad er din config i dag?
hmm det er den plus pakke der ikke er der til 48.500 - hvad var der i den? jeg valgte den ikke.. så jeg får faktisk mere for skillingerne..
Det må være en af de eneste P+ 'ere i DK med 19" hjul... Men det kan selvfølgelig være vinterdækkene. Husk at 21" koster små 70.000DKK hvis de ikke er med i prisen.