Ja det er jeg slet ikke i tvivl om at jeg gør.
Efterhånden også det der holder mit mod oppe. :-D
Ventetiden er jo lang :-P
Ja det er jeg slet ikke i tvivl om at jeg gør.
Efterhånden også det der holder mit mod oppe. :-D
Ventetiden er jo lang :-P
Jeg kan forstå at det nu går ca 3 dage før den er bygget. Så sejler den til Holland for færdig samling.
Så står den lige 4 uger på en parkeringsplads(det gjorde min) og venter på et skib.
Argh Ramond det håber jeg nu ikke.. :) men ja det er jo ikke let at spore den i my tesla app endnu :) var ved at forsøge at sætte den på range mode :)
Maho og Werge det fik jeg også :) er sikker på der er udlevering samme dag :) så er der sku boblevand :)
Jubiii - Så skiftede min status til 'Produktion færdig. Din Model S er nu blevet afsendt fra fabrikken'. Glæder mig noget mere til starten af december end slutningen af december i år.
Tillykke Werge, så er ventetiden ikke så slem mere ;-), hvad nr. har du og hvornår bestilte du, så kan jeg gætte mig frem til hvornår der sker noget med min, uvisheden er bare den værste.........
JO: klik på min profil, der kan du se en oversigt over mit forløb.
Med hensyn til ventetid, så bliver det kun værre jo nærmere man kommer.
Kan forstå på mange af dem der har fået biler, at den sidste uge kan man hverken sove, arbejde eller tænke på andet....og når man har fået bilen, så vil man bare køre hele tiden.
Det er et gen vi mænd har :-) Jeg ventede 18 måneder på min bil og da jeg endelig fik et opkald fra forhandleren om, at de forventede bilen leveret efterfølgende uge, så gik min verden i stå. Jeg fik koncentrationsbesvær på jobbet, jeg kunne ikke sove og jeg havde drømme om bilen. Sådan er mænd vel bare, når man skal have nyt legetøj/gagdget :)
Tak for hjælpen Werge, så gik min bil i produktion, det er næsten som lille juleaften:-). hehe Lars tænker om jeg ikke kan få barsel sådan ca. 1 mdr. før man får sin baby.
En måned før bliver nok svær at få godkendt, selv om dette forum tidligere er blevet omtalt som en "mødregruppe". MEN - jeg har meddelt mit job at jeg holder 'Bils først køredag' dagen efter levering = I ser mig ikke på job, jeg skal på tur......de må selvfølgelig godt ringe hvis de vil have en tur :-)
En måned før bliver nok svær at få godkendt, selv om dette forum tidligere er blevet omtalt som en "mødregruppe". MEN - jeg har meddelt mit job at jeg holder 'Bils først køredag' dagen efter levering = I ser mig ikke på job, jeg skal på tur......de må selvfølgelig godt ringe hvis de vil have en tur :-)
Jeg valgte den gang at køre på arbejde, omend vi brugte mere af dagen på at snakke bil, lure og afprøve den end vi gjorde på at arbejde :-) Selv kunderne kom med ud og køre.
Jubiii....min bil er gået er i produktion..... Det er faktisk gået en del hurtigere end håbet...
Jeg bekræftede mit køb for ca. 2 mdr siden.... Glæder mig meget til at køre i den....:-)
Stort tillykke!! Som jeg forstår det, kommer min med en båd d. 10. november (har været i produktion i en uge). Måske din lige når med den båd :-)