Loading...
dk

Dansk leveringsdato / leveringstidspunkt for Tesla Model S | Tesla Forum

Maho
Maho Nov 18 '14
Tillykke Kristian. Ved jo min produktion var lige i røven af din så det giver forhåbninger. Anna har godt nok indikeret midt december men man kan jo altid håbe :-)
Werge
Werge Nov 18 '14
Så fik jeg mail fra Emil. Jeg får min Tesla fredag den 12. december kl 11.00.
Så jeg ved godt havd jeg skal lave i den weekend....
Klik på min profil for at se mit bestillings forløb.
Forummets indlæg er redigeret af Werge Nov 18 '14
heinzemann
heinzemann Nov 19 '14

I nat på et tidspunkt mellem kl. 1 og 6 begyndte de at producere min S85.

Bestilt d. 6. nov., bekræftet d. 11. nov. og produktion påbegyndt d. 19. nov. Håber stadig det holder med levering slut december :-D

Kristian70k
Kristian70k Nov 19 '14

Werge, hvor har du den lille counter fra? det er da et must have :)

jkaspersen
jkaspersen Nov 19 '14

Heinzemann ... regn med 40 dage til transport, efter færdig  produktion, min var færdig produceret 9 Okt.. lev den 13 nov

heinzemann
heinzemann Nov 19 '14

Alright jkaspersen, så med lidt held er den produceret d. 22., 40 dage derefter er d.1. januar. Så med lidt ekstra held kan jeg have den lige før eller efter jul. Håber! Ville være fedt at kunne spendere et par helligdage i de hellige haller. Får iflg. Anna en mere præcis dato i næste uge.

TMD
TMD Nov 19 '14
T(MS) minus 18H40M
PKT
PKT Nov 19 '14

@jkaspersen - Kan se der er sket ændringer i højden på nakkestøtterne på bagsædet. Er det standard lædersæder du har? 
Se billedet der sammenligner. Det til højre er fra en testkørsel i sommeren 2013. 
Er der ellers sket ændringer ift. sæderne? 

Kristian70k
Kristian70k Nov 19 '14

Så er afhentningen planlagt, skal flyve fra ålborg til kastrup kl 0840. den 2 december, lander 0925, skal være ved Tesla kl. 10.00 overtager bilen tager jo nok en lille time.. derefter lige et par leverandør besøg.. og så med odden Århus hjem kl 14.30.. det bliver en konge dag :)

Lauer
Lauer Nov 19 '14

Tillykke Kristian!

Har lige afhentet min Tesla i dag og kørt den hjem til Aalborg over broen. Fik prøvet Superchargers i Middelfart og i Randers, det spiller max.

Super overdragelse vi fik hos Tesla, der var service over hele linjen. Overdragelsen tog ca. en time, så var det afsted. Skal love for at bilen ikke skuffer, glæd jer til i skal hente den.

Iceman
Iceman Nov 19 '14
Tillykke Kristian. Det må krille meget i maven... Min levering må være tæt efter din, da min gik i produktion en uge efter... Hvad farve er din egentlig? Jeg ser næsten alle bilerne før jer andre, da jeg arbejder på Kirstinehøj...
Forummets indlæg er redigeret af Iceman Nov 19 '14
Kristian70k
Kristian70k Nov 19 '14

hvor fedt Lauer, hvad var dit energi forbrug på den tur? gennemsnit :)? kan du huske det? Iceman, så burde du snart på en dato!

Lauer
Lauer Nov 19 '14

Mener den endte på 226 WH/KM, kørte ikke helt pænt, den fik nogle accelerationer i ny og næ :-)

Lauer
Lauer Nov 19 '14

Var lige ude og se hvad turen endte på, der er kørt 470 km med gennemsnit 219 WH/KM.

Werge
Werge Nov 20 '14
Kristian: jeg bruger en app der hedder "Big Day Lite" hvor jeg hver morgen tager et billeder af appen og ligger ind som baggrund på min låseskærmen på min telefon. Så kan jeg hele dagen glæde mig over antallet af dage tilbage...

Lauer: tillykke med bilen, er ikke særlig misundelig.
Kristian70k
Kristian70k Nov 20 '14

det er da et fint snit, som du skriver er det jo motorvej hele vejen :) 

Leth
Leth Nov 20 '14

Tirsdag d. 25/11 kl 13 afhenter min svigerfar og jeg hans nye S85, sort, pano, tech mv. (Den er allerede klar i denne uge, men det passer ikke ind i vores planer(!) )

Den er bestilt i starten af juli, men blev produceret ca. en uge før Elon annoncerede Autopilot, så al hardware er med (bekræftet hos Tesla, som sagde at det var en af de første, de havde set med det hele i)

Efter afhentning, kører vi direkte til Odense, for at få den Opticoat´et hos DetailingBilpleje. Torsdag afhenter vi den i Odense, og tager et smut forbi grænsekioskerne. Så kan vi lige teste SuperCharger i Rødekro :) (Vi bor i Aarhus)

Jeg forventer at tage en masse billeder, og hvis i har uddybende spørgsmål til funktioner med hardware´en, som ikke er besvaret af dem som allerede har fået deres, må i jo spørge løs :) Jeg er tech-nørd, så alle knapper bliver trykket på 50 gange :)

nicom
nicom Nov 20 '14
@pkt
De nye nakkestøtter i klaspersens bil er standard . Jeg tror at de er blevet indført for at få 5stjerner i euro sikkerhed . Dukkerne vil nok brække nakken på de gamle nakkestøtter
jkaspersen
jkaspersen Nov 20 '14

@pkt.....std performance sæder, og ja tror det er den nye standard.....og altså heller ikke de helt nye sæder man kan få til "D" modellen som har bedre side støtte.

Iceman
Iceman Nov 21 '14
Sent eftermiddag i dag, så jeg en autotrailer holde foran Tesla i Kastrup. Der var 6-8 nye biler der skal leveres til deheldige ejere... Tillykke til jer....
Sider: «« « ... 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 ... » »»
Dette emne er sticky