I nat på et tidspunkt mellem kl. 1 og 6 begyndte de at producere min S85.
Bestilt d. 6. nov., bekræftet d. 11. nov. og produktion påbegyndt d. 19. nov. Håber stadig det holder med levering slut december :-D
Heinzemann ... regn med 40 dage til transport, efter færdig produktion, min var færdig produceret 9 Okt.. lev den 13 nov
Alright jkaspersen, så med lidt held er den produceret d. 22., 40 dage derefter er d.1. januar. Så med lidt ekstra held kan jeg have den lige før eller efter jul. Håber! Ville være fedt at kunne spendere et par helligdage i de hellige haller. Får iflg. Anna en mere præcis dato i næste uge.
@jkaspersen - Kan se der er sket ændringer i højden på nakkestøtterne på bagsædet. Er det standard lædersæder du har?
Se billedet der sammenligner. Det til højre er fra en testkørsel i sommeren 2013.
Er der ellers sket ændringer ift. sæderne?
Så er afhentningen planlagt, skal flyve fra ålborg til kastrup kl 0840. den 2 december, lander 0925, skal være ved Tesla kl. 10.00 overtager bilen tager jo nok en lille time.. derefter lige et par leverandør besøg.. og så med odden Århus hjem kl 14.30.. det bliver en konge dag :)
Tillykke Kristian!
Har lige afhentet min Tesla i dag og kørt den hjem til Aalborg over broen. Fik prøvet Superchargers i Middelfart og i Randers, det spiller max.
Super overdragelse vi fik hos Tesla, der var service over hele linjen. Overdragelsen tog ca. en time, så var det afsted. Skal love for at bilen ikke skuffer, glæd jer til i skal hente den.
hvor fedt Lauer, hvad var dit energi forbrug på den tur? gennemsnit :)? kan du huske det? Iceman, så burde du snart på en dato!
Mener den endte på 226 WH/KM, kørte ikke helt pænt, den fik nogle accelerationer i ny og næ :-)
Var lige ude og se hvad turen endte på, der er kørt 470 km med gennemsnit 219 WH/KM.
Tirsdag d. 25/11 kl 13 afhenter min svigerfar og jeg hans nye S85, sort, pano, tech mv. (Den er allerede klar i denne uge, men det passer ikke ind i vores planer(!) )
Den er bestilt i starten af juli, men blev produceret ca. en uge før Elon annoncerede Autopilot, så al hardware er med (bekræftet hos Tesla, som sagde at det var en af de første, de havde set med det hele i)
Efter afhentning, kører vi direkte til Odense, for at få den Opticoat´et hos DetailingBilpleje. Torsdag afhenter vi den i Odense, og tager et smut forbi grænsekioskerne. Så kan vi lige teste SuperCharger i Rødekro :) (Vi bor i Aarhus)
Jeg forventer at tage en masse billeder, og hvis i har uddybende spørgsmål til funktioner med hardware´en, som ikke er besvaret af dem som allerede har fået deres, må i jo spørge løs :) Jeg er tech-nørd, så alle knapper bliver trykket på 50 gange :)
@pkt.....std performance sæder, og ja tror det er den nye standard.....og altså heller ikke de helt nye sæder man kan få til "D" modellen som har bedre side støtte.