Kammersgaard: Har du set dette indlæg?
Tråden er i hvert fald aktiv stadigvæk..
....Men I glemmer det meste alligevel når I står i øjeblikket. Så ganske rolig, man kan altid køre ud til Tesla igen hvis der er noget...;-)
Kristian: Jeg går udfra at du har modtaget din nye dyt... Jeg kan forstille mig at du er en rigtig glad dreng lige nu på vejen hjem til Jylland...::-) TILLYKKE....
Jubiiiii - Tesla har lige ringet, min bil er klar 3 dage FØR tid - så nu hedder afhentning på tirsdag den 9. kl 11.00 og ikke fredag den 12.
Tillykke Werge... Det var måske en af dine på billedet fra igår...:)
Håber at denne datoændring også kommer os til gode...:-) Måske jeg får din plads d. 9/12...:-)
4wd er helt overflødig i min verden
Tillykke med bilen! Man glæder sig kun mere med den slags indlæg. Jeg skal fortælle dig om 4wd er ventetiden og pengene værd til april :)
Mvh Ole
det er det med sikkerhed.. :) men jeg får det ikke, og kommer heller ikke til at savne det.. utrolig motorkraft den bil har :))
Tillykke Kristian, rigtig dejligt at høre at du er så glad for den.
Der er godt nok langt til slutningen af februar, men så er det fedt at høre hvor glade i andre er for jeres tesla'er.
Maho, der var intet.. Peter gav en gennemgang af det indvendige og en yder gennemgang, så de er selv meget opmærksom på at man ikke skal komme derfra og finde noget :) så alt i alt en perfekt dag.. når man lige stopper op og ser sig selv lidt udefra så kan man sku se en ret heldig gut.. :)
kommer lge derfra, var en tur i netto, fik lige 220 km på batteriet (typical) så det er da monetos lige i lommen :)