Loading...
dk

Dansk leveringsdato / leveringstidspunkt for Tesla Model S | Tesla Forum

svogen
svogen Dec 1 '14

Kammersgaard: Har du set dette indlæg? 

http://www.teslamotors.com/da_DK/forum/forums/delivery-checklist-and-owners-guide-google-doc-your-use

Tråden er i hvert fald aktiv stadigvæk..

Hookmaker
Hookmaker Dec 1 '14

....Men I glemmer det meste alligevel når I står i øjeblikket. Så ganske rolig, man kan altid køre ud til Tesla igen hvis der er noget...;-)

Iceman
Iceman Dec 2 '14

Kristian: Jeg går udfra at du har modtaget din nye dyt... Jeg kan forstille mig at du er en rigtig glad dreng lige nu på vejen hjem til Jylland...::-) TILLYKKE....

Werge
Werge Dec 2 '14

Jubiiiii - Tesla har lige ringet, min bil er klar 3 dage FØR tid - så nu hedder afhentning på tirsdag den 9. kl 11.00 og ikke fredag den 12.

Iceman
Iceman Dec 2 '14

Tillykke Werge... Det var måske en af dine på billedet fra igår...:)

Håber at denne datoændring også kommer os til gode...:-) Måske jeg får din plads d. 9/12...:-) 

Kristian70k
Kristian70k Dec 2 '14
Så tog jeg levering af min model s p85.. Super gennemgang af Tesla (Peter) super dygtig og behagelig ung mand ;) bilen er i sig selv fantastisk. Hold nu k. Den køre godt.. Kørte ok pænt hjem.. 213 kWh i snit.. Med 79% motorvej.. Det fjernede alt min rækkevidde angst.. Det er virkelig en bil af en anden verden.. Mega lækker at Cruise i og super fedt optræk.. Jeg er simpelthen så mega glad for den.. I kan virkelig se frem til den ;) 4wd er helt overflødig i min verden
Kristian70k
Kristian70k Dec 2 '14
Mange tak @iceman ;) du har helt ret;) super oplevelse
Maho
Maho Dec 2 '14
Tillykke Kristian. Hvor må det være fedt endelig at gave fået den
Iceman
Iceman Dec 2 '14
Det er dejligt at høre om din oplevelse Kristian... man glæder sig endnu mere efter sådanne kommentarer.. heldigvis er der "kun" 2 uger til T-dag...:)
Lund
Lund Dec 2 '14
 4wd er helt overflødig i min verden

Tillykke med bilen! Man glæder sig kun mere med den slags indlæg. Jeg skal fortælle dig om 4wd er ventetiden og pengene værd til april :)

Mvh Ole 

Kristian70k
Kristian70k Dec 2 '14

det er det med sikkerhed.. :) men jeg får det ikke, og kommer heller ikke til at savne det.. utrolig motorkraft den bil har :))

Hejgaard
Hejgaard Dec 2 '14

Tillykke Kristian!    ...22.... 22.... 22.... kom NU!  ;)

Comeback
Comeback Dec 2 '14

@Kristian70k  tillykke og velkommen i familien. :)

Maho
Maho Dec 2 '14
Kristian. Var det nogle fejl eller mangler, eller spillede alt?
Nicolaj
Nicolaj Dec 2 '14

Tillykke Kristian, rigtig dejligt at høre at du er så glad for den.

Der er godt nok langt til slutningen af februar, men så er det fedt at høre hvor glade i andre er for jeres tesla'er.

SimonHN
SimonHN Dec 2 '14
Tillykke med bilen Kristian.

Jeg tror nu stadig at AWD er alle pengende værd. Især på performance versionen. ;)
Kristian70k
Kristian70k Dec 2 '14

Maho, der var intet.. Peter gav en gennemgang af det indvendige og en yder gennemgang, så de er selv meget opmærksom på at man ikke skal komme derfra og finde noget :) så alt i alt en perfekt dag.. når man lige stopper op og ser sig selv lidt udefra så kan man sku se en ret heldig gut..  :) 

T3S7A
T3S7A Dec 2 '14
Tillykke med den. Vi ses jo nok ved SuC Randers engang.
Ap
Ap Dec 2 '14
Tillykke med bilen. Fik også besked om at bilen er klar til afhentning før tid :-). Men som altid nogen der spænder ben, fik lige en hurtig udrykning til platformen, dødsfald i kollega's fam, så håber jeg kan hente til aftalt tid fredag!!!!. Fandens til uheld, men nogle gange må man se ud over egne behov.
Kristian70k
Kristian70k Dec 2 '14

kommer lge derfra, var en tur i netto, fik lige 220 km på batteriet (typical) så det er da monetos lige i lommen :) 

Sider: «« « ... 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 ... » »»
Dette emne er sticky