Stort Tillykke med Teslaen Kristian :-D
Efter sådan en fortælling glæder jeg mig bare endnu mere. :-P
Stort Tillykke med Teslaen Kristian :-D
Efter sådan en fortælling glæder jeg mig bare endnu mere. :-P
AP så skal du lige nappe Who killed the electric car først.. det er en konge film.. Jeg har faktisk ikke nappet et eneste foto endnu.. kun af energi forbrug.. mødte Evse.dk på superchargeren i randers i dag :) han havde dog kun gode ting og sige om den :) jeg regner med at jeg snart skyder en serie, er trods alt en af de første med black headliner :) tror det er AS den starter med! tjekker lige senere :)
Hej min nummerplade starter med AP :) så det er jo helt kanon hvis du får det på din AP :)
Toobs, det kan variere en del.. faktisk også fra den er produceret til den bliver sendt afsted..
Hvad så Kristian, spiller dytten stadigvæk og er dine ansigtsfolder blevet normaliseret igen eller er du stadigvæk et stort grin :-)
Nogen der kan sige hvor lang tid før (eller hvor TÆT på) faktiske levering man kan forvente at få en fast tid til afhentning?
Mange tak. :-)
Var begyndt at tro de havde glemt mig igen, men nu får de lige et par dage mere før jeg ringer.
:) Hej, jo jeg er stadig i den syvende himmel, jeg har været en del på arbejde og det betyder jeg har kørt en del kilometer.. det eneste der er ved det er at jeg har vist den en del frem om folk har været med på køre tur så nu ligger mit gennemsnits forbrug en del højre end de 211 jeg startede med.. plus det har regnet. det er jo faktisk ret meget det tager ekstra af batteriet :) men sikke en bil.. det er helt vildt.. Jeg viser den gerne frem.. kan lige skrive næste gang jeg skal til SC.. så kan i komme derud jer der har interessen :)
dertil skal jeg lige sige, jeg har fået fejl på det standart kabel, der følger med, første gang jeg skulle bruge det ved en kunde :) ikke så fedt.. nu skal jeg lige tjekke det igen.. ville nødig stå uden den lademulighed i thyborøn på tirsdag..