Loading...
dk

Dansk leveringsdato / leveringstidspunkt for Tesla Model S | Tesla Forum

tintin
tintin Jan 5 '15

Tak for svarene! Har en fornemmelse af at jeg er blevet glemt hos Tesla. Ringer til dem i morgen. Når min bil ikke er gået i produktion på nuværende tidspunkt jf. Werge´s forløb, kan en levering slut feb. jo ikke være realistisk.

Kristian70k
Kristian70k Jan 5 '15

du er helt sikkert ikke glemt.. det er lidt forskelligt hvor tit de opdatere de sider.. og selv om den skal med den samme båd medio feb.. kan det let. være de producere den sidst eller primo feb.. så helt rolig :)

Kristian70k
Kristian70k Jan 5 '15

du er helt sikkert ikke glemt.. det er lidt forskelligt hvor tit de opdatere de sider.. og selv om den skal med den samme båd medio feb.. kan det let. være de producere den sidst eller primo feb.. så helt rolig :)

HKM
HKM Jan 5 '15

Jeg har 5YJSA7H10FFP70026 og står også i produktionskøen til forventet levering ultimo februar.

HKM
HKM Jan 5 '15

Vil dog helst ha det sidste sne/salt fra vejene inden min Nye Tesla skal på ud og køre, så jeg har ikke så travlt ;-)

tintin
tintin Jan 5 '15

Ok. Tak! Er mere rolig nu og tror endda at jeg kan sove lidt i nat

Steen_Bo
Steen_Bo Jan 5 '15

Så fik jeg endelig bestilt min Tesla model S 85 :-) (Marts) 

Et spørgsmål, skal jeg virkelig til København for at afhente min bil, kan man ikke få den udlevert i Århus????

Forummets indlæg er redigeret af Steen_Bo Jan 5 '15
TSLA7451
TSLA7451 Jan 5 '15
De begynder med udlevering fra Århus primo marts, det var meldingen i sidste uge da jeg bestilte.
Steen_Bo
Steen_Bo Jan 5 '15
Ok. har dog ikke kunne vælge lev til Århus kun Kbh.
Gustavsfar
Gustavsfar Jan 5 '15

Jeg har i dag mailet med Sebastian fra Tesla som kunne bekræfte at min bil planmæssig bliver leveret ultimo februar hvorfor der ville ske levering i Kastrup. Hvis det er korrekt at jeg ved at vente en uges tid yderligere kan få udlevering i Århus er det for mig klart at foretrække, men nu må vi se hvis det er sædvanlig Teslatid skal vi nok bare være glade for hvis det bliver i år :-)

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar Jan 5 '15
Kristian70k
Kristian70k Jan 5 '15

for mig var tesla tid spot on.. og alle dem der fik bil på samme tid som mig har ikke haft en anden oplevelse.. måske pånær Mark.. så tesla tid er lige med seiko for mig :)

Kristian70k
Kristian70k Jan 5 '15

for mig var tesla tid spot on.. og alle dem der fik bil på samme tid som mig har ikke haft en anden oplevelse.. måske pånær Mark.. så tesla tid er lige med seiko for mig :)

Gustavsfar
Gustavsfar Jan 5 '15

Det er godt at høre .-) Det var også mest ment med henblik på den længe ventede og forsinkede Århus afdeling.

HKM
HKM Jan 6 '15

Jeg tænker at det måske kan være en fordel at få den leveret i Kastrup, hvor de trods alt har noget erfaring, fremfor Århus hvor de måske kun lige når at åbne værkstedet med nye folk inden de skal levere vores længe ventede Tesla. Er der klargøring i Danmark eller er det bare at sætte sig ind og køre når den kommer fra Holland?

Har vi egentligt mulighed for at udskyde leveringen?

kajakaj
kajakaj Jan 6 '15

Der er klargøring i DK, når de kommer fra Holland. Man får minimum 1 times grundig instruktion ved afhentningen. Teknikerne i Århus er under oplæring i Kastrup, så niveauet skulle blive det samme.

DeaconWP
DeaconWP Jan 6 '15
Selvfølgelig kan du udsætte leveringen. Det er da bare at kontakte Tesla i Kastrup.
Lund
Lund Jan 6 '15

Jeg talte med Tesla Aarhus mellem jul og nytår, jeg tror mere de sigtede efter åbning i april, men tøvende. Jeg står til 85D levering i maj.

Mvh Ole

kajakaj
kajakaj Jan 6 '15

~~
serviceeftersynet bliver først sidst i marts når vi runder de 20.000 km.
Håber servicen kan ske i Århus til den tid.

Svar fra Mikkel Klokholm i dag 6.1.2015:

~~Og service centret i Århus burde være godt up and running til den tid.

Lund
Lund Jan 6 '15

Ok, vi krydser fingre :)

Kristian70k
Kristian70k Jan 6 '15

var forbi tesla i dag, skulle lige have en plast måtte til 3 sæderække.. de er ved at lave et værksted.. men det er ikke klar i morgen :) det er mere eller mindre pindebrænde :) men marts april .. tror nu mere på maj.. men hvad ved jeg :) (det rimede)

Sider: «« « ... 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 ... » »»
Dette emne er sticky