Loading...
dk

Dansk leveringsdato / leveringstidspunkt for Tesla Model S | Tesla Forum

EVfan
EVfan Jan 13 '15

Bestilt oktober og blev sat til levering sen marts, har checket hver dag siden efter "In produktion", men i dag dukkede der en mail op fra Emil, P85D kan afhentes på Kirstinehøj midt i februar. Så Jesper lige pludseligt så står den her i DK, som her måske før tiden.

/Jens

Nicolaj
Nicolaj Jan 13 '15

@IceAge Tillykke!! min er stadig ikke færdig selvom den har Vin#66298

SimonHN
SimonHN Jan 13 '15
Baronen. Bare de skynder ar åbne porten. Ellers kommer der et hul i den. :D
Hookmaker
Hookmaker Jan 13 '15

@Jesperbang, tillykke, glæder mig vildt til at se dine sæder en dag..;-) Ja ventetiden er lang, og det bliver værre..;-)

Mike2810
Mike2810 Jan 14 '15

Hej

TeslaP85D P67210 feberen stiger. Der lå besked fra Tesla at bilen er afsendt fra fabrikken.:-)

tintin
tintin Jan 14 '15

Jeg har også i dette øjeblik fået besked om at min P85D er afsendt fra frabrikken.

Er der nogen af jer derude der har en fornemmelse af hvor lang tid der mindst går indtil man får leveret bilen? Jer er nemlig bortrejst i uge syv og det vil ødelægge ferien totalt hvis det viser sig at jeg ville kunne havde hentet den i denne uge.

SQLCPH
SQLCPH Jan 14 '15
Hej Tintin. Tillykke ;-) Af egen erfaring og hvad jeg kan se fra andre går der ca 5 uger før udlevering. Eks. Min var færdigproduceret 14 nov og klar til afhentning d 20 dec.
tintin
tintin Jan 14 '15

Tak for svaret SQLCPH. Det burde så være tidligst i uge 8. Tænk at blive glad for at bilen ikke kommer tidligere men senere. Tror ikke at nogen af jer har oplevet det ;-)

kajakaj
kajakaj Jan 14 '15

Jo -faktisk. Fik vores udskudt 1 måned fra februar til marts. Passede perfekt, så vi kunne hente den lige når vi kom hjem fra en lang ferie. Villa have været svært at nyde ferien med en lækker bil stående hjemme. Ham fra Holland der ringede beskeden var meget overrasket over at vi ikke var sure over udsættelsen, indtil han fik forklaringen. Vi reddede vist hans dag i rækken af hans triste opkald.

Lasse
Lasse Jan 14 '15

Så kom den gode nyhed; Tesla-fabrikken er i gang med at bygge din Model S :-)

SimonHN
SimonHN Jan 14 '15
Lasse. Så kom du efter min selvom du er 16 biler før mig. Men det er måske pga farvevalget? :)
Lasse
Lasse Jan 14 '15

Simon. Jeg bekræftet først min ordre d. 3/11 2014 - måske det er derfor. Hvornår bliver din leveret til DK?

SimonHN
SimonHN Jan 14 '15
My tesla står der Marts.

Men den email jeg har fået fra Tesla siger jeg måske kan forvente den i starten af Marts. Men ingen endelig dato endnu.
PerL
PerL Jan 15 '15
Vin 68201 P85D, rød, med ratvarme og det nye bagsæde, sat i produktion 13 jan og færdig 26 jan. Skal vel hente medio marts?? Ventetiden er svær.
Hookmaker
Hookmaker Jan 15 '15

Ratvarme er jo inkluderet i vinterpakke (hvis man har bestilt det).

Gustavsfar
Gustavsfar Jan 15 '15

Så er min S85 færdigproduceret og afsendt fra fabrikken :-) jubiii!

Nappedyret
Nappedyret Jan 15 '15

@Gustavfar1: Hvilket Vin # har du?

Gustavsfar
Gustavsfar Jan 15 '15

Vin 68090

Jesperbang
Jesperbang Jan 15 '15
Har godkendt min ordre i dag, med stort set alt i ekstra udstyr, på nær 11 kWh lader. Men tror jer herinde at jeg kan forvente den før maj, som der stod da jeg bestilte den?
SimonHN
SimonHN Jan 15 '15
Jesperbang. Tillykke med den. Har også valgt alt i udstyr undtagen dobbeltlader og børnesæder.

Den stod til levering sidst i marts. Nu snakker de om levering i starten af marts. :) så hvis alt går som smurt så får du den nok også lidt før tid.
Sider: «« « ... 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 ... » »»
Dette emne er sticky