@Madsen: En mere til containeren - den vi bliver sendt over Atlanten i. Du er nummer 3 der er med i den batch der er færdig til afsendelse den 26. Udover os også Hookmaker:
Umiddelbart ved lanceringen af D modellerne husker jeg det som, at P85D hed tidligste levering januar 2015 og 85D hed marts 2015. Det kunne i hvertfald indikere een eller anden form for prioritering.
Ikke at det betyder så meget men på P85D stod der prioriteret levering starter februar.
Jeg kan ikke huske måneden på 60/85/85D men jeg kan huske at det var senere, jeg tror der stod levering starter april.
Min P85D bestilt 11/11 14 vin Nr.68963 står i My Tesla i produktions til levering i Mars mon jeg kan være i jeres contanier
Min står ihvertfald til at parkeres på øvre dæk (i Containeren) - ved siden af Kens...;-)
NOOOOOOOOOOOO
Min S85D har siden jeg bestilt den, dagen efter annonceringen stået til Late March... idag står den til slutningen af april..
Andre der oplever det samme?
RN445322
5YJSA7H27FFP70971
S85 med Vin# 71060 til levering i marts er i dag sat til "The Tesla Factory is building your Model S."
Gratz Nappedyret.
Men siden dit VIN# er højere end mit, så tænker jeg at 85D måske er blevet udsat..
@SithFury, - jeg tror Tesla har opdaget dit Teslaforum brugernavn og at de derfor har sat dig tilbage i køen....;-)
@SithFury: Mener at huske det er blevet meldt ud at S85D ville blive leveret 2 måneder senere end P85D her i opstarten med Dual Drive.
@Nappedyret der stod Sidst i Marts da jeg bestilte, og der har stået Sidst i Marts på My Tesla lige siden.. altså indtil idag.
Igår blev min S85D rykket fra "sidst i april" til "maj"
(VIN 73705, bekræftet 2014-11-11)
NOOOOOOOOOOOO
Min S85D har siden jeg bestilt den, dagen efter annonceringen stået til Late March... idag står den til slutningen af april..
Andre der oplever det samme?
RN445322
5YJSA7H27FFP70971
@Jesper, din bil er for længst shippet fra fabrikken - MyTesla opdateres som sagt ikke korrekt eller jævnligt. Så en 6 ugers tid - så er den ved at være der...;-)
@Jesper, du kan altid kontakte Holland, de kan fortælle dig den helt eksakte status...;-)
@Jesper, du kan altid kontakte Holland, de kan fortælle dig den helt eksakte status...;-)
Hvad er kontakt oplysningerne til Tesla HQ i Holland?