Haha, så er vi i samme (næsten) situation! Jeg får mine 21" fælge hjem fra USA i overmorgen, men bilen? - Ja den lader vente på sig. Nå, men jeg er jo godt kørende i min TMS alligevel, så det er ikke helt så galt...;-)
Haha, så er vi i samme (næsten) situation! Jeg får mine 21" fælge hjem fra USA i overmorgen, men bilen? - Ja den lader vente på sig. Nå, men jeg er jo godt kørende i min TMS alligevel, så det er ikke helt så galt...;-)
Af ren nysgerrig, hvad er det for fælge? Hvis det er org. fælgene ,så undrer det mig blot, at du ikke bare bestilte bilen med dem på :)
Jeg har købt et sæt 21" grå (4 ens 245) fra Maryland - pris inkl hjemtransport/told og moms 19K. Jeg beholder 19" fælgene til vinterdæk. Det er en god bid under 1/2 pris!....;-)
@AxelEmil: Tak :-) Man kan jo ikke få/se nok billeder af Tesla'er :-) Endnu en gang tilykke med den!
/Jacob
@Hookmaker: Hvad løber et komplet sæt op i med org. TPMS og gode dæk, gerne Michelin Pilot Sport?
@FrederikC
Sorry for det sene svar :-) Så ikke din kommentar til mig tidligere. Men systemet jeg bruger, er dette http://www.blinder.dk/model47.html hvor du får 4 fastmonterede sensorer.
Og det virker!! F.eks. i forlængelse af Folehaven i det lette knæk ved Sjælsør Boulevard hvor P Knudsens Gade starter, her begyndte systemet at bimle i krydset, hvilket er 250 meter før fotovognen holdte parkeret længere fremme, vel at mærke i mellem parkede biler i højre side. Og da de i henhold til div. artikler, kun måler 75 meter ude, så må man sige det er mere end fint med så tidlig en advarsel.Prisen er omkring 10 klik inkl. montering.
@Baronen: Jeg kan se at der findes tre forskellige modeller, hvor nogle kun har 2 sensorer og er betragtelig billigere end den model du har. Ved du noget om hvor stor forskel der er på funktionsdygtigheden af de forskellige modeller?
@Baronen
Kan sensorerne til Blinderen sidde ordenligt på Teslaén, så man ikke kan se dem? Kan du ikke sende et billede af hvor du har placeret dem?
På forhånd tak.
Har fået leveringstidspunkt for P85D, Skal afhentes mandag d. 23/3 i Århus. Jubiiii :)
@Baronen
Tesla,er, Mercedes og Ferrari.... må da vist snart kigge forbi og se dine bilpark. Der lyder spændende :)
Har fået leveringstidspunkt for P85D, Skal afhentes mandag d. 23/3 i Århus. Jubiiii :)
Var du en af dem som oprindeligt skulle have leveret i starten/midt marts? Jeg synes stadig at jeg oplever bekymrende radiotavshed vedr. en endelig leveringsdato
Endelig! Ventetiden er ulidelig. Til jer der stadig afventer afhentningstidspunkt: Det kræver ca. 3 besøg om om dagen på My_Tesla i 74 dage, for at modtage et afhentningstidspunkt
I går blev jeg i øvrigt overhalet af en usædvanlig flot P85D (indregistreret 3/3) mellem Brande og Skanderborg. Fint tempo:) Den bar tydelig præg af, at føren ikke har to klip i kortet...