Loading...
dk

Dansk leveringsdato / leveringstidspunkt for Tesla Model S | Tesla Forum

SimonHN
SimonHN Mar 12 '15
Så fik jeg udleveret min P85D som den første i Aarhus. :D

Klaus_
Klaus_ Mar 12 '15

Tillykke med den Simon, ser godt ud :)

Så kan du komme tilbage til en normal tid igen, fremfor den her periode hvor hver dag føles som 1 år, når man venter...

JL
JL Mar 12 '15

TILLYKKE! Den er jo magen til min, bortset fra det lille D, 280 HK og en masse hardware :-)

Jesperbang
Jesperbang Mar 12 '15
hookmaker. Til venstre nederst under model s står der et langt nr 5hsy..........75... Men hvornår få jeg tildelt mit VIN nr, for skal hente midt næste mdr
Lyngedrengen
Lyngedrengen Mar 12 '15
@Jesperbang

Hej Jesper

Det er dit VIN nr., der starter med 5HSY.... ;-)

VH
Jan
Jesperbang
Jesperbang Mar 12 '15
Hej lyngedrengen.
Kanon at hører, men kan jo næste ikke vente til næste mdr. :)
Lyngedrengen
Lyngedrengen Mar 12 '15
Det kan jeg godt forstå. Min skulle komme om ca 2.5 uge og jeg er ved at gå til af spænding! :-)
Jesperbang
Jesperbang Mar 12 '15
Husk at smid lidt billeder på så vi andre kan glæde os over at endnu en lykkelig Tesla ejer har set dagens lys.
Hvilken model og farve har du valgt, og har du prøvet den nye gen sæder, hvis ja hvordan er de i forhold til den normale type?
Lasse
Lasse Mar 12 '15

Tre nye Tesla klar til levering i Aarhus -  og min er den sorte, der skal hentes på tirsdag kl. 10:00

Lasse
Lasse Mar 12 '15

@SimonHN - var det en god levering fra Aarhus?

PerL
PerL Mar 12 '15

@Lasse. Tak for billedet. Ej-ej, Jeg skal hente min røde P85D på onsdag. Er det måske min på billedet?? Kører lige forbi i morgen. UHHHH hvor er det spændende. He..He

Lasse
Lasse Mar 12 '15

pelu. de kom kl. 15 med lastbilen til Aarhus..den er super flot i rød. jeg mener det var en 85

Mike2810
Mike2810 Mar 12 '15
Fik min grå p85d leveret idag:-)
Mike2810
Mike2810 Mar 12 '15
Jeg har fået de nye nextgen sæder i for og bag. Der er væsentlig forbedret komfort og sidestøtte
Lyngedrengen
Lyngedrengen Mar 12 '15
@Jesperbang: Der kommer helt sikkert billeder :-). Jeg har bestilt en 85D i sort, sort og sort. Sort læder, sort alcantara og Pianoblack. Har bestilt med det meste pånær børnesæderne og dobbeltlader. Jeg har desværre ikke prøvet NextGen sæderne.

@Lasse: Super med billedet! Og fedt for Jer - fortæl endelig om de første dage! Er i øvrigt også spændt på at høre om oplevelsen med udlevering fra Århus.
Hookmaker
Hookmaker Mar 12 '15

@Lasse, de ser sgu ud som om de har stået i en gammel lade i et par måneder, er I sikre på det er nye biler i får...?.....;-)

KS
KS Mar 12 '15

@Henrik; det e da derfor vores biler er forsinkede..

Jespernielsen
Jespernielsen Mar 12 '15
Så har jeg fået min P85D - skulle have haft den den 17 - men Anna ringede idag kl. 10 og sagde det var NU. Fantastisk bil !!!! Glæd jer :-)
Hookmaker
Hookmaker Mar 12 '15

Tillykke Jesper, vi ses til drag på Geels bakke....;-)

Gustavsfar
Gustavsfar Mar 12 '15

Stort tillykke. Glæder mig også til på mandag hvor det er min tur :-)

Sider: «« « ... 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 ... » »»
Dette emne er sticky