:-) Nej det håber jeg sørme heller ikke. Det ønsker jeg virkelig ikke sker for nogen andre, men mon ikke at de har lært af det...
:-) Nej det håber jeg sørme heller ikke. Det ønsker jeg virkelig ikke sker for nogen andre, men mon ikke at de har lært af det...
@3450rbt: Nej, du kan se frem til indenfor et par uger at se en status der siger at de nu er igang med at bygge den. Hvornår er forventet levering for din bil?
Jeg fik også hurtigt et VIN nummer, tror det var dagen efter. Derefter følger et dagligt check på MyTesla for at finde ud af hvornår de er i gang med at bygge den :)
@3450rbt: Min S85 står til levering slut maj. Den begyndte de at bygge 1/4, og en uges tid efter blev status opdateret til at produktion er færdig og den er afsendt fra fabrikken. Synes at have læst herinde tidligere at man skal regne med 6 uger til transport og klargøring, så det passer meget godt.
@Jesper: Kan kun anbefale af du tager fat i Lysmanden, køber en 25w LED lampe, og medbringer den til Tesla. Placer lampen ved det ene hjørne af bilen - inspicer lakken. Flyt dernæst til næste hjørne. Gentag processen efter behov.
Tænker på at lave en betalbar service, hvor man kan "hyre" en gammel teslakender - der så kan gennemgå bilen for de kendte fejl. Dårlige lister, dårlige pasninger på plader - især omkring lygterne, linier på frunk, og specielt lakeringen.
@3450rbt:
Enig - ventetiden er ulidelig!
Jeg valgte glastag, next gen sæder for og bag i lyst læder, sort alcantara-himmel, piano black decor, Tech-pakke, luftundervogn, ultra hi-fi lyd og vinterpakke. I øvrigt er bilen i den nu udgåede mørkeblå farve med standard 19" fælge.
Hvad med dig?
@TvBH: Ja, det er da lidt surt. Men hvis jeg først havde bestilt idag, så kunne jeg ikke have fået den i mørkeblå, ligesom next gen bagsæder heller ikke er muligt længere. Så jeg fortryder ikke at jeg bestilte den da jeg gjorde og når først vi får bilerne, så glemmer vi nok alt om de (relativt) små prisforskelle.
@FLK Mørkeblå kan stadig købes (men kun offline). Elon twittede det igår
@TvBH Har du overvejet at afbestille og bestille til den nye pris og bruge den ekstra ventetid en måned på bali for at dyrke yoga ;-)
Lysmanden /Ken. Tak for rådet, har tænkt på hvem jeg skal tage med derind for at checke bilen for fejl. Tilslutter mig det forslag mht. At have en Tesla ejer med til gennemgang.
Hvem af jer friske Tesla ejer herinde, er frisk på at hjælpe mig på fredag kl 12:00. Vil gerne give kr for hjælpen. :)
Jeg ser for mig 20 mand troppe op i Teslaforum.dk jakker og kæmpe banner med samme tekst ;-) Helt sikkert en god ide med flere øjne Jesper. Min udlevering var d. 20 dec. kl 16. Altså mørkt og sparsomt lys i udlv rummet. Det havde regnet så bilen var våd - jeg kunne ikke se noget som helst. Tillid er godt - kontrol er bedre. Jeg ville mægtig gerne skrue tiden tilbage og invitere nogle af gutterne herinde med... Jeg kan desværre ikke så tidligt fredag. Pøj med udleveringen /Søren