Loading...
dk

Dansk leveringsdato / leveringstidspunkt for Tesla Model S | Tesla Forum

Klaus_
Klaus_ May 18 '15

@JesperH, så skal din have opticoat lige efter min, kunne det tyde på :)  Jeg afleverer min den 9. juni og skal hente den igen den 10.

@Lau, hehe.

JesperH
JesperH May 18 '15

Hej Klaus_, så mødes vi måske om morgenen den 10. juni. Hvilken farve har du bestilt? Nu håber jeg bare, at udleveringsdatoen den 9. juni holder ;)

Klaus_
Klaus_ May 18 '15

Min er mørkegrå.  

Jeg regner hvertfald med at hente min om morgenen den 10., så jeg kan komme på arbejde i løbet af formiddagen.  Det ender nok med at jeg lejer en bil hos Hertz eller hvem der nu lige ligger i nærheden, for at kunne komme hjem igen den 9., og til Odense igen den 10., for 2x offentlig transport med bus og tog tager en evighed i transport :)

Det kan være du får den hurtigere end 9. juni. Min kom en uge før aftalt tid. 

Lborch
Lborch May 18 '15
En uge før? Det lyder jo lovende :-)
Torben_E
Torben_E May 18 '15

Torsdag d. 11 Juni...... Så er min klar til afhentning på Kristinehøj...

Torben_E

Abildskov
Abildskov May 18 '15

Torben_E hvilken model får du ?

Lborch
Lborch May 18 '15
Og hvordan har forløbet været? Bestillingsdato, produktion mv?
Torben_E
Torben_E May 18 '15

Hej Tigeren og Lborch..

Tigeren, jeg har bestilt en P85D. Se evt mit indlæg her : http://teslaforum.dk/forum/topic/fra-audi-a8-til-p85d-en-beretning-fra-det-virkelige-liv

Lborch, forløbet var følgende :

1. Bestilling P85D        23-jan (forventet levering juli)
  2. Ændringer frem til      23-mar (forvented levering slut maj)
  3. Bekræftigelse             23-mar
  4. I produktionskø           24-mar
  5. I produktion              07-apr
  6. Færdigproduceret      11-apr
  7. I transit                       12-apr
  8. Udlevering                11-jun

Forløbet generelt har været meget positivt og det var muligt at lave ændringer helt frem til produktionen. Bl.a fjernede vi sikkerhedspakke og dobbeltlader og valgte "Premium Package".

Se også Rød Multicoat ændringer : http://teslaforum.dk/forum/topic/r%C3%B8d-multicoat-uha-hvor-er-den-flot-og-lidt-om-paradigmeskift-ice-til-ev

De bedste Tesla hilsner

Torben_E

Forummets indlæg er redigeret af Torben_E May 18 '15
Abildskov
Abildskov May 18 '15

Hej Torben

Jeg har også kigget på den røde farve og må indrømme at den er "lidt" fræk..... Tænkte faktisk i dag på om jeg skulle ændre min farve fra sort til rød.

Jeg ville super gerne have min bil i "Konge blå", men farven er desværre udgået og må nøjes med at få min P85D i sort metal.

Ellers har jeg besluttet at gå ALL-IN på alle andre områder og kigger endda på både consol til midt i bilen og måske også multi-coat hos fyren i Odense.

Jeg har allerede bestilt lade stander hos vores El-bil support og fået en rigtig god behandling.

Så nu mangler jeg blot at min bil også går i produktion, den står i køen og venter på en tur hos robotten.

KOM NU I GANG MED AT SAMLE DEN BIL....

Jeg hader den sang om julen varer lige til påske.....

Det er meget slemt ikke at have en bil....

Forummets indlæg er redigeret af Abildskov May 18 '15
Abildskov
Abildskov May 19 '15

Så fik jeg ændret min ordre til en bil som er på vej fra fabrikken.....

Hvor langtid skal man regne med ???

Klaus_
Klaus_ May 19 '15

Op til 2 mdr, nok lidt mindre hvis den allerede er sendt fra fabrikken.

Abildskov
Abildskov May 19 '15

Min bil er afsendt og befinder sig på et skib

Klaus_
Klaus_ May 19 '15

Overfarten med skib tager et par uger.
Dertil samling i Holland, transport til DK, klargøring i DK osv, det løber nok også op i nogle uger.

Makova06
Makova06 May 19 '15

åhhh synes godt nok også snart min status må ændre sig til " i produktion" :-(

Forummets indlæg er redigeret af Makova06 May 19 '15
Teslasse
Teslasse May 19 '15
Bestilte 85D den 21 januar og har netop fået at vide vi skal hente den d. 22 juni. Fedt at få et fast punkt at kigge efter LANGT ude i horisonten.
YESTES
YESTES May 19 '15
Teslasse: har også en 85D på vej. Har foreløbig samme uge som dig 22-27. juni (Århus) så måske ses vi derovre!
YESTES
YESTES May 19 '15
Teslasse: nja, det gør vi så nok ikke alligevel da det nok er tættere på for dig i KBH - jeg er fra Odense.
Teslasse
Teslasse May 19 '15
Ja det blir Kastrup for mig. Held og lykke i Århus.
Skaarup
Skaarup May 20 '15

Bestilte i oktober og endelig er det min tur (igen). Min tredje Tesla, nu en 85D, leveres 8. juni i Kastrup! Yay!

Klaus_
Klaus_ May 20 '15

Har d.d. tanket min sidste tank benzin i min daglige racer. Skal kun sove 3 gange mere før det er T-dag...

Dette emne er sticky