@JesperH, så skal din have opticoat lige efter min, kunne det tyde på :) Jeg afleverer min den 9. juni og skal hente den igen den 10.
@Lau, hehe.
@JesperH, så skal din have opticoat lige efter min, kunne det tyde på :) Jeg afleverer min den 9. juni og skal hente den igen den 10.
@Lau, hehe.
Hej Klaus_, så mødes vi måske om morgenen den 10. juni. Hvilken farve har du bestilt? Nu håber jeg bare, at udleveringsdatoen den 9. juni holder ;)
Min er mørkegrå.
Jeg regner hvertfald med at hente min om morgenen den 10., så jeg kan komme på arbejde i løbet af formiddagen. Det ender nok med at jeg lejer en bil hos Hertz eller hvem der nu lige ligger i nærheden, for at kunne komme hjem igen den 9., og til Odense igen den 10., for 2x offentlig transport med bus og tog tager en evighed i transport :)
Det kan være du får den hurtigere end 9. juni. Min kom en uge før aftalt tid.
Hej Tigeren og Lborch..
Tigeren, jeg har bestilt en P85D. Se evt mit indlæg her : http://teslaforum.dk/forum/topic/fra-audi-a8-til-p85d-en-beretning-fra-det-virkelige-liv
Lborch, forløbet var følgende :
Forløbet generelt har været meget positivt og det var muligt at lave ændringer helt frem til produktionen. Bl.a fjernede vi sikkerhedspakke og dobbeltlader og valgte "Premium Package".
Se også Rød Multicoat ændringer : http://teslaforum.dk/forum/topic/r%C3%B8d-multicoat-uha-hvor-er-den-flot-og-lidt-om-paradigmeskift-ice-til-ev
De bedste Tesla hilsner
Torben_E
Hej Torben
Jeg har også kigget på den røde farve og må indrømme at den er "lidt" fræk..... Tænkte faktisk i dag på om jeg skulle ændre min farve fra sort til rød.
Jeg ville super gerne have min bil i "Konge blå", men farven er desværre udgået og må nøjes med at få min P85D i sort metal.
Ellers har jeg besluttet at gå ALL-IN på alle andre områder og kigger endda på både consol til midt i bilen og måske også multi-coat hos fyren i Odense.
Jeg har allerede bestilt lade stander hos vores El-bil support og fået en rigtig god behandling.
Så nu mangler jeg blot at min bil også går i produktion, den står i køen og venter på en tur hos robotten.
KOM NU I GANG MED AT SAMLE DEN BIL....
Jeg hader den sang om julen varer lige til påske.....
Det er meget slemt ikke at have en bil....
Så fik jeg ændret min ordre til en bil som er på vej fra fabrikken.....
Hvor langtid skal man regne med ???
Overfarten med skib tager et par uger.
Dertil samling i Holland, transport til DK, klargøring i DK osv, det løber nok også op i nogle uger.
Bestilte i oktober og endelig er det min tur (igen). Min tredje Tesla, nu en 85D, leveres 8. juni i Kastrup! Yay!
Har d.d. tanket min sidste tank benzin i min daglige racer. Skal kun sove 3 gange mere før det er T-dag...