@Lborch, Jeg har bestilt en 85D i Midnight Silver Metallic
Lækkert - min har været i produktion i 8 dage nu.... Kan slet ikke tælle hvor mange gange jeg har tjekket MyTesla for at se om den skulle være færdig! Men stadig "I Produktion" :(
Jeg tjekker også deres site, så deres servere er ved at bryde sammen.... Min er på båden mod Holland... Blev afsendt d. 2/5.... Mon ikke snart den kommer i havn
Min har lige ændret sig fra slutningen af juli til sen juli.....mon det er positivt :-)
Hej
Min 85D blev afsendt fra fabrikken d. 7/5, og står stadig til slutning Juni. @Tigeren, hvordan kan du finde frem til informationer, så som hvilket skib den er med?
Min 85D blev afsendt fra fabrikken d. 27/4 og skal afhente 23/6. Der stod bare Juni på min bestillingsside indtil jeg fik leveringsdato i sidste uge.
Ok, hvilke tilstande angives på mytesla?
Reserveret, Bestilt, Produktionskø, Priduceres, Afsendt fra fabrik, ?, ?
Er der nogle som har modtaget deres bil, som kender dem, og med ca intervaller?
Reserveret: ?
Bestilt: ?
Produktionskø: ?
Produceres: 3-4 dage
Afsendt fra fabrik: 4-6 uger
Jeg har set lidt på google regnearket og ud fra det kunne estimere at min Tesla sikkert kommer lige når jeg er taget på sommerferie, så det er jo super :-)
Det comeback siger er nogenlunde rigtig, men transporttiden kan godt være lidt længere. Min blev færdigproduceret primo april, og jeg får den primo juni. Så der kan godt være op til 8-9 ugers transporttid - især hvis ikke leveringsmåneden er marts, juni, september eller december (amerikanerne er kvartals-fikserede).
Og så er der en sidste status også på My Tesla: Klargøres til levering, men den er der først når Kirstinehøj (eller Århus) er igang med at klargøre den til levering (typisk under 24 timer inden levering).
På sidste Earnings Call, nævnte de at transporten ville begynde at tage lidt længere, da de er begyndt at kører dem billigere med tog fra Californien, til østkysten, inden de kommer på skib til Europa.
Samme her. Min gik i produktion d 16 og ikke færdig endnu. Men nu kan det også være mytesla bare ikke er opdateret korrekt.
Jeg talte med Peter fra Tesla i dag i en anden forbindelse og her spurgte jeg om slut juni stadigvæk var realistisk (min er sendt fra fabrikken for to uger siden). Han slog det op og fik af vide at jeg nok skulle forbedrede mig på levering medio juli - tidligst :-(
@mixi & MicTheCat, jeg tror udtaget er OK, men det sidder da lidt tæt på nedløbsrøret. Holderen kan nok blive en udfordring, alt efter hvor mange gange kablet skal rundt om. Kablet er ikke ret medgørligt (måske det blir bedre med tiden?). Her er min løsning, med kablet endnu ikke rullet så pænt op som jeg gerne ville: