Loading...
dk

Dansk leveringsdato / leveringstidspunkt for Tesla Model S | Tesla Forum

Oreo100
Oreo100 May 28 '15

Så blev min endelig færdig i produktion og in transit. Vin 85289

Damhoej
Damhoej May 28 '15

Produktion færdig

Din Model S er nu blevet afsendt fra fabrikken.  :-)

Carwas
Carwas May 29 '15
Så har jeg fået afhentningdato på min Titanium 70D! 29. juni - 8 uger efter den forlod fabrikken.
Lund
Lund May 29 '15

De 8 uger synes at passe de fleste efterhånden inkl ut.

/Ole

Brian1
Brian1 May 29 '15

@mixi
Hvor fik du holderen fra?
Har Tesla DK dem på lager eller skulle de komme fra USA?

Jgilberg
Jgilberg May 29 '15
Kan anbefale denne holderen
/...ios-sharefor-shkmail
Gustavsfar
Gustavsfar May 29 '15

Jeps har den selv og en fungerer upåklageligt. Husk dog at bede dem om kun at påføre en værdi på 12 USD på pakken da I ellers risikerer at betale told og moms af pakken...

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar May 29 '15
pjn
pjn May 29 '15

70 D - Bestilling 9/4 - Levering 30/6

spazoid
spazoid May 29 '15

Jer der har fået leveringsdato på jeres 70D'ere, hvad stod den forventede leveringsdato til på My Tesla?

Min har sagt slutningen af juni siden 2-3 dage efter jeg bestilte (27. april) og har ikke ændret sig endnu, men i har bestilt næsten en måned før mig og får dem 30. juni.

Gustavsfar
Gustavsfar May 29 '15

Min erfaring er at man ikke altid kan regne med My Tesla. Min stod til at være i produktion længe,  og da jeg så rykkede for den fik jeg at vide at den da allerede var på vej over atlanten. Tror det skal tages med et gran salt...

Gustavsfar
Gustavsfar May 29 '15
<p>Min erfaring er at man ikke altid kan regne med My Tesla. Min stod til at være i produktion længe og da jeg så rykkede for den fik jeg at vide at den da allerede var på vej over atlanten. Tror det skal tages med et gran salt...</p>
Carwas
Carwas May 29 '15
Min 70D har stået til levering "Slutningen af juni" siden den forlod fabrikken 3. maj og indtil i dag, hvor levering blev sat til 29. juni.
Lborch
Lborch May 30 '15
Min 70D har nu været i produktion i 13 dage..... Tror lige jeg skal høre dem om hvor den i virkeligheden er.
3450rbt
3450rbt May 30 '15
@Lborch: jeg havde samme statusmønster. Jeg skrev til Tesla efter 14-dages 'I Produktion"-status og fik at vide at den allerede var ankommet til Holland. Min levering står dog stadig til slut Juni. (Bestilte 6. April)
Lborch
Lborch May 30 '15
@3450rbt Tænker også jeg lige snakker med dem mandag. Har du ikke fået en afhentningsdato? Jeg bekræftede først ordren 3/5, men der står stadig forventet levering slut juni..... Nu må vi se ;-)
Forummets indlæg er redigeret af Lborch May 30 '15
3450rbt
3450rbt May 30 '15
Nej. Ingen dato endnu. Tror snart jeg går midt over :-)
Lborch
Lborch May 30 '15
Kender det godt!!
Chris1971
Chris1971 May 31 '15

Så skete det! Jeg netop underskrevet dokumenter på denne dejlige bil.....
Det er en demo-bil fra Tesla i Frankrig, som skal afhentes hos Tesla i København.
Er der nogen herinde der har en idé om hvor lang tid man skal vente på levering af demo-biler?

God søndag til jer alle, og vi ses snart derude!

/Christian

Lborch
Lborch Jun 1 '15
Og IDAG skiftede status til: Afsendt fra fabrikken :-)
3450rbt
3450rbt Jun 2 '15
slettet
Forummets indlæg er redigeret af 3450rbt Jun 2 '15
Dette emne er sticky