Loading...
dk

købes: org 19" michelin pilot sport 3 m nye sensore | Tesla Forum

Niels
Niels Dec 6 '15

Hej søger 2 eller 4 nye org 19" med sommerdæk uden nævneværdig slidtage og med nye sensore.
jeg ved der er en del brugere som køre direkte fra Tesla og får skiftet til andre hjul.
har du 2 eller 4 af disse som du evt har fordi du har skiftet til andre fede fælge/vinterdæk så kontakt mig gerne.
Pris ide 12.000 kr/4 stk.
 

Forummets indlæg er redigeret af Niels Dec 16 '15
lysmanden
lysmanden Dec 6 '15

Hej Niels

jeg modtager min p90d i slut december. Den bliver leveret med sommerdæk contact sport. 19 original.

Dog sælger jeg dem til 15.000 som vist er normal prisen for et sæt stort sæt nye hjul. bilen får vinter sko på med det same

Michael72
Michael72 Dec 7 '15

Har netop de fælge og dæk. Kørt 4 uger, ca 2000 km, og er som nye.

Bor i Kbh.

Forummets indlæg er redigeret af Michael72 Dec 10 '15
Niels
Niels Dec 9 '15
hej lysmand, det lyder fint. vil gerne have et jomfrueligt sæt. jeg sender dig en pm med kontakt info
morten1981
morten1981 Dec 9 '15
Hej Niels. hvis aftalen med lysmand ikke kommer i hus, Har jeg et lige præcis det som du søger
De har kørt fra München til Skanderborg. 19' original Tesla fælge med De nye sensor. Pilot sport 3 var fabriksnye da jeg hentede bilen i München men skiftede til 22' vossen da jeg kom hjem.
Vh morten
lysmanden
lysmanden Dec 10 '15

Niels: jeg modtager min bil på næste søndag ( 20 dec ) og hvis tesla har tid så får jeg dem til at smide mine vinter hjul på med det samme, så de dæk og fælge har vel maks kørt...hmmm ca 300 meter. Er det jomfrueligt nok ;-)

Forummets indlæg er redigeret af lysmanden Dec 11 '15
Niels
Niels Dec 11 '15
jeg er i dialog med lysmanden. tror dog ikke tesla kan lokkes til at skifte til 'egne hjul', de vil vist kun røre deres org. hjul pga. evt. garanti/klage sager.
forstil jer at der kommer ridser i kundens egne 'arabiske diamant' fælge - derfor skifter de kun deres egne hjul og evt. klager kan fikses ved at de ombytte hjul til nye.
lysmanden
lysmanden Dec 11 '15

hej Niels

det er skam også originale 19 vinter jeg skal have dem til at sætte på.

De er ikke så firkantet med skift af hjul og jeg har da også spurgt dem om det er rigtig at de ikke engang vil lave service på bilen eks bremser hvis der ikke sidder originale hjul på. Det har de svaret at de ikke går så meget op i.  (Tror det er en vandre historie der florere på forum). Der er ej noget med garanti. Undersøgte det selv med min egen for 4 uger siden da jeg gerne vil have 22" på. Garantien fortsætter naturligvis

 

dog kan de være travlt optaget derude , men ringer lige derud i morgen for så kan jeg smidde mine 19 vinter af hos dem så har de godt og vel 10 dage til at sætte dem på. Jeg giver lige et kald i morgen til dig :-)

Niels
Niels Dec 11 '15
det er også blot et rygte jeg har hørt - ikke noget jeg har første hånds viden om.
jeg har sendt dig en sms.
Supercharged
Supercharged Dec 11 '15

Har lige skrevet med dem. De vil ikke sætte de Nokian på som jeg har købt, kun den model de selv sælger: Pirelli S2.