Helt nye / 4 uger gamle standard Tesla 19" fælge + sæsondæk sælges - eller byttes til 21" alu/sølv inkl sommer-/sæsondæk. Giv et bud.
Jeg skifter 19" sæsondæk til nyindkøbte 21" Turbine + vinterdæk i morgen på Kirstinehøj, hvorefter de er ledige.
Helt nye / 4 uger gamle standard Tesla 19" fælge + sæsondæk sælges - eller byttes til 21" alu/sølv inkl sommer-/sæsondæk. Giv et bud.
Jeg skifter 19" sæsondæk til nyindkøbte 21" Turbine + vinterdæk i morgen på Kirstinehøj, hvorefter de er ledige.
Det betyder vel bare henholdvis vinter / sommerdæk? Altså dæk som er tilpasset til "sæsonen" på årstiden. Men jeg er ikke sikker.
Mit bud er all-season eller helårsdæk - har ikke hørt om at Tesla leverer deres biler med enten sommer- eller vinterdæk - afhængig af sæsonen....
Måske helårsdæk havde fået en negativ betydning når de sælger fælgene, så lyder "sæsondæk" nok bedre...
Jeg skal lgie forstå dig korrekt, du vil bytte et sæt 19" for et sæt 21", jeg formoder der skal involveres en ikke uanselig mængde knaster oveni ;-)
/Martin
tesla leverer ikke biler på helårs dæk mere, de blev misforstået.. et helårs dæk kan ikke bruges i en sne storm :) så det er enten vinter eller sommer.. men typisk sommerdæk de leverer på...
Kristian70K: Var det ikke kun på D-modellerne de leverede med sommerdæk?
Andre har skrevet at ikke D-modeller stadig leveres med helårsdæk.
/Martin
mig bekendt er alle D modeller med sommer dæk og baghjuls trukne biler leveret med helårs dæk
Det er hvad jeg har fået af vide hos Tesla.........men hvad ved de om det. De er selv snot forvirret
Så har min DS hvert fald løjet overfor mig. Han sagde specifikt, at det ikke var helårsdæk, men sommerdæk min blev leveret med. Jeg har dog ikke slået dæktypen op for at kontrollere det...
Jeg fik først at vide, at bilen blev leveret med helårsdæk, men 1 uge før levering sagde min DS, at det blev med sommerdæk istedet.
Er alle OEM dæk ikke stadig Goodyear helårsdæk?
Jeg bringer lige tråden tilbage på sporet igen. Til salg er helt nye 19" fælge + helårsdæk / evt bytte med 21" med sommer/helårsdæk.
Jeg vil gerne købe dæk separat eller helle sæt. Ring venlig, hvis de er ikke solgt nu.
mvh
adam 61864332