Loading...
dk

Facebook gruppen Tesla Denmark under John Williams.. | Tesla Forum

Kristian70k
Kristian70k Dec 8 '15

Efter jeg har svaret på hans sidste indlæg, der omhandler service århus, og i følge ham deres uduelighed.. er jeg blevet smidt på porten.. Kan heldigvis ikke se mange af dem jeg kender herinde fra stille sig op i køen af hylere.. bliver selvfølgelig så pisse sur overfor hans diktatur jeg har sendt ham en PM.. som jeg lige smider med her..

Hej John, det var så det, lidt kritik og så udelukker du, en der faktisk kan bibringe med en del viden.. Jeg fatter ikke du kan få lov til at oprette en facebook gruppe når du ved så lidt om det.. Du har direkte misledt nye og eksisterende kunder igennem det sidste opslag.. Du burde omdøbe din gruppe til Johnshyleklub.dk.. Du skuffer sku på flere kanter.. Håber der er en del på teslaforum.dk så kan se se hvorfor det under din admin. ikke er et sted man kan søge information.. det er kun ignoranter og klaphatte der kan udtale sig der.. og tydeligvis ikke positivt.. fårk du pisser mig af.. håber du finder en anden bil....

KimT
KimT Dec 8 '15

Kan kun sige : Hvad er facebook ?!!

Hank
Hank Dec 8 '15
Glad for at tonen er bedre her på Forum.

Mvh

Henrik
DeaconWP
DeaconWP Dec 8 '15

Jeg må lige spørge: Er det Tesla Owners Club Denmark som du skriver om?

Og som er med administrator der hedder John Villiam Madsen?

Så må jeg da lige kigge på den, hehe.

Kristian70k
Kristian70k Dec 8 '15

det er det :) er det dig der er John?

DeaconWP
DeaconWP Dec 8 '15

Den ramte lige lovligt langt unde bæltestedet. :-(

Jeg kan genkende mange navne på medlemslisten her fra Teslaforum.

Men da jeg ikke kan se debatten, må jeg vel hellere melde mig ind, så jeg kan udforske det du skriver om.

Kristian70k
Kristian70k Dec 8 '15

he he sorry :) det var ment i spøg.. det er en lukket gruppe, så du skal anmode for at læse den..

Mwn
Mwn Dec 8 '15
Er et hyggeligt nok forum derinde. Men synes det virker overdrevet at smide folk ud fordi de er uenige. Så ville der være tomt herinde.
Thor
Thor Dec 8 '15

Mon ikke det hele er blevet lidt for meget for ham, og så overragere han.

Foraet er ellers ganske hyggeligt.

Det samme er Tesla Owners World Wide samt Teslas Owners Norway. Sidstenævnte gruppe respondere dog yderst sjældent, når man som dansker skriver i deres gruppe. Og jeg har ingen idé om hvorfor. De er ca 4000 brugere i deres gruppe.

Kristian70k
Kristian70k Dec 8 '15

helt enig, synes også det er og var fint.. men fordi han får negativ feed back på et indlæg der opponere til negativ tale om tesla, det virker sku lidt nalle.. synes han kan skrive til mig at han lukker mig af..  synes faktisk slet ikke jeg var grov..faktisk mere den anden vej

mbk
mbk Nov 25 '16

Gammel tråd, men jeg blev også blocket fra gruppen.

Jeg ved egenligt ikke hvorfor.. Var ikke uenig med nogen eller lign.

Edit: Jeg fik fortalt at jeg røg ud fordi salg af biler ikke hører til og jeg linkede til en bil på bilbasen.

Forummets indlæg er redigeret af mbk Nov 25 '16
koden
koden Nov 26 '16
Nu er jeg ikke på facebook.

Men hvad er der i den gruppe.
Lyder ikke som om det er noget jeg savner.
mbk
mbk Nov 26 '16

Det er meget af det samme som her, men der er lidt flere billeder.

Kristian70k
Kristian70k Nov 26 '16

... men sejt du bliver sparket ud fordi du ikke ikke lige helt er med på reglerne.. alle er dommer på FB.. det er sku latterligt sådan en behandling.. 

mbk
mbk Nov 27 '16

Tænkte det var bedre lige med en meddelse eller lign. inden hammeren faldt. Og det var som sådan ikke et forsøg på at sælge noget, snarere tværtimod.. Jeg advarede bare om den US model der er på bilbasen pt. Nu går jeg ikke ud fra at jeg bliver uvenner med nogle ved at sætte et link her?

http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/tesla/model-s/85-5d/2976491

MartinPedersen
MartinPedersen Nov 27 '16

Gad vide om der er flere US modeller rundt omkring, eller om det er den samme som startede på 265.000, og som så stille og roligt stiger stødt i pris?

mbk
mbk Nov 27 '16
Citat fra MartinPedersen

Gad vide om der er flere US modeller rundt omkring, eller om det er den samme som startede på 265.000, og som så stille og roligt stiger stødt i pris?

Jeg ved det ikke.. Men denne har været af og på et par gange. Til 265000, så er der value for money. Så kunne jeg sikkert godt leve med den, måske ofre lidt på at få en EU lader i den.
Men når den koster næsten det samme som en EU model ville der være ren hjerneblødning at købe den. 
Thor
Thor Nov 28 '16

Jeg synes det er en skam den bliver drevet på den måde som den gør.

Det er tydeligt en som sætter sin egen dagsorden, og generelt ikke har meget situationsfornemmelse.
Sådan en gruppe burde blive styret af en, som rent faktisk har en interesse i det. Jeg mener også han har været ved at sælge sin Tesla flere gange. Det virker desværre som en sur pligt for ham, ligesom reklamen for Tesla bil salg har været der i en evighed, og er egentlig ikke aktuel. Den burde blive opdateret løbende med relevante nyheder i stedet.

mbk
mbk Nov 28 '16

Tja, han kunne give andre admin rettigheder, hvis det ikke siger ham så meget.

Han skrev han ville oprette mig igen ved lejlighed, men det er ikke sket. Jeg ved ikke hvor meget jeg gider at rykke for det.

ErikBH
ErikBH Nov 28 '16
Citat fra mbk

Han skrev han ville oprette mig igen ved lejlighed, men det er ikke sket. Jeg ved ikke hvor meget jeg gider at rykke for det.

skal du ikke bare klikke på "bliv medlem", så får han dig op og kan acceptere dit medlemsskab?

vh, Erik 

Sider: 1 2 »