Er det din hvide der er afbilledet? Har selv en hvid p85+ med alt indfarvet i hvid.og vil have lavet tonede ruder... samt evt ekstra sænkning. skaber det problemer med ekstra sænkning? og hvad har det kostet. kører selv på 21 tommer grå turbine vinter og 21 tommer sølvturbine sommer, men overvejer 22 tommer vossen eller rohana sommer... Hvad siger tesla til ekstra sænkbing?
De forreste ruder må overhovedet ikke tones, kun hvis det er udført fra fabrik.
@Mugge: Jo, det er :-) Du har ret i at der mindst skal være 70% lysgennemgang (10.003.03), MEN der står følgende i 10.003.04 - pkt. 3:
(3) Forrude og forreste sideruder i motordrevet køretøj må ikke være forsynet med solfilter i form af påsprøjtede eller påklæbede film, der helt eller delvis dækker ruden. Bestemmelsen gælder dog ikke forrude ved det indvendige førerspejl i et område fra rudeåbningens øverste kant og højst 0,10 m ned og i en bredde, der ikke overstiger det indvendige førerspejls bredde med mere end 20 mm i hver side.
Er det din hvide der er afbilledet? Har selv en hvid p85+ med alt indfarvet i hvid.og vil have lavet tonede ruder... samt evt ekstra sænkning. skaber det problemer med ekstra sænkning? og hvad har det kostet. kører selv på 21 tommer grå turbine vinter og 21 tommer sølvturbine sommer, men overvejer 22 tommer vossen eller rohana sommer... Hvad siger tesla til ekstra sænkbing?
Nej bilen på billedet er ikke min..... jeg har lidt billeder lagt op her på siden af min.....tror ikke tesla er tilfredse med det :) der er ikke nogle problemer med det synes jeg, men man skal dog lige tænke sig lidt om når man køre rundt og huske at hæve den inden du kommer til bump også videre....
mener at stængerne kostede en lille 1000 krone på Ebay.
man må ikke tone ruderne fra b stolpen og frem men det er jo selvfølgelig op til en selv ;) :P
min bil: http://teslaforum.dk/ow_userfiles/plugins/photo/photo_805_566748db9bcfe.jpg
@Stuckmann
Hvordan har du ændret farven på dine bremsekalibre? Jeg så, at du har haft dem hvide også.
Hvad gav du for det?