Jeg har også fået leveret min bil den 27. november og den kom på sommerdæk, det var jeg ikke helt tilfreds med, men samtidig havde jeg min "næsten" daglige gang fra bestilling den 29. oktober og frem til den 27. november og jeg kan fortæller folk, at der har være VANVITTIG travlt usanssynligt travlt, så jeg gad/ville ikke tage den dialog, for jeg vidste jo i forvejen, at de lande hvor vinterdæk var/er lovpligtige, der ville vinterdækkene bliver leveret til først.
Jeg ringede til min dækmand Pit Stop i Åbyhøj, hvor ejeren Kim sørgede for at få Pirrelli Sottozero III hjem til mig, altså et nyere dæk, der er mere støjsvagt end Sottozero II, så det var faktiske pludselig en federe oplevelse.
Hvis man er nervøs for om han kan finde ud af at lave en Tesla, så fortvivl ikke venner, han har pga Teslas problemer lavet over 30 i november og december.
Det er et sted jeg varmt kan anbefale, men lad være med at komme der hvis du tror at du kan få tingene gratis, der ydes en rigtig god service og en god forklaring til de dæk/fælge du gerne vil have.
Jeg fik iøvrigt en god snak med ham om min Breyton fælge jeg har til at ligge fra min gamle BMW, de er dog kun 2 år gamle, så nu skal vi igang med et projekt hvor jeg vil have dem til at passe 100% til min Tesla, det kommer til at se monster godt ud.