Loading...
dk

Bagmåtte i Velour - Tesla S | Tesla Forum

heronline
heronline Dec 10 '15

~~Bagagerums måtte leveres i kvalitets velour bestående af  1 måtte. beskyt bilens originale tæppe med en trunk måtte

se mere på www.heronline.dk

Maho
Maho Dec 10 '15
Er der nogen som ved om man kan købe en vintermåtte til det lille rum i trunken, hvor børnene sidder med fødderne i de bagudvente stole?? Der bliver sgu rimelig hurtigt ulækkert der i denne tid :-)
Maho
Maho Dec 10 '15
Ahhh mange tak..... Ville bare ønske man bare kunne købe den lille alene..... Nogen som har købt sættet og ikke bruger den lille - som vil sælge?:-)
Mixi
Mixi Dec 10 '15

Til dem der ønsker det vil jeg gerne undersøge hvad pris jeg kan lave den til, det vil blive i samme look som mine vintermåtter se www.all4cars.dk 

Hilsen Michael All4Cars

Hviidbjerre
Hviidbjerre Dec 10 '15
@mixi
Verdensklasse.... Og gerne en god pris til dem der allerede har købt dit geniale vintersæt ;-)
KXR
KXR Dec 11 '15
Maho, har sendt dig PM
supergaard
supergaard Dec 11 '15

Jeg har også en vintermåtte til fottwell området bagi, med bagvendte sæder. Lader til at Maho har fået styr på det, PM mig hvis andre kan bruge den.

NCL
NCL Dec 11 '15

Mixi: Hvad med en "læder" måtte til den store "aflægningsplads" mellem sæderne, var det ikke noget, du kunne klare?

Mixi
Mixi Dec 11 '15

@Hviidbjerre det er en aftale alle dem der har købt bundmåtter og ønsker at opgradere skal nok få en upgrade pris :0) 

@NCL kanon ide skal nok få prøve hjem så kan du jo være test person for den gode ide, send mig en PM med adr

heronline
heronline Dec 12 '15

Vi arbejder på at få produceret en gummimåtte til trunk.