Loading...
dk

Konfirmationskøretur | Tesla Forum

JENHAN
JENHAN Apr 16 '14

Hej, kan ikke lige finde en tråd, der passer helt til emnet, men

jeg er ny her og jeg har en forespørgsel: Min søn er bilentusiast og meget glad for biler med meget motorkraft. Nu skal han konfirmeres, og i den forbindelse vil jeg  gerne give ham en ekstra oplevelse, så derfor vil jeg høre om der er en der kunne tænke sig at vise sin bil frem og give ham en lille køretur efter at konfirmationen i kirken er overstået? Det foregår på Amager. Ved en forespørgsel hos Tesla var der stor villighed til at hjælpe, men lige den dag var der ingen ledige biler til en "prøvetur".

Hvis en af Jer har mod på sådan en tur, vil jeg gerne lave en god aftale. Mvh Jens

DerHansi
DerHansi Apr 16 '14

Hej JENHAN

Ikke umuligt, men du er nok nødt til at være lidt mere specifik, specielt omkring datoen :-)

Er selv Gl. Amarkaner, så jeg kan jo altid slutte dagen af med resten af familien, hvis det passer ind

Giv et pip

DerHansi

Forummets indlæg er redigeret af DerHansi Apr 16 '14
KS
KS Apr 16 '14

Hej  JENHAN

Også frisk, alt afhænger dog af datoen - og om bilen er blevet fixet inden - gider ikke køre i et mix af rød/blå bil..

JENHAN
JENHAN Apr 18 '14

Hej DerHansi og Kseitzberg,

tak for den hurtige respons, og ja, jeg glemte et par "detaljer",

Konfirmationen foregår lørdag d 10. maj kl 12.00 i Skelgårdskirken på Ugandavej. Hvis det kan passe ind i planerne hos en af jer, så har jeg dagens gladeste konfirmand

Mvh Jens

KS
KS Apr 18 '14

@Jenhan:

Min er ikke klar til den 10 maj. Skal til maler næste fredag og så går der 3 uger inden jeg kan få folie på - lakken skal lige hærde!!

JENHAN
JENHAN Apr 19 '14

OK, og tak for respons.

.....jens