Du kan vel bare PDF'e en betalingskvittering fra din netbank og sende til dem?
FANTASTISK VIDEO: Det her må da kunne gøre enhver bilforhandler misundelig, alt skal væk på 2 dage!!!
På min vei til og fra Oslo centrum (40 km) møder jeg hver eneste morgen 20-30 teslaer :-). Det er ikke noget "fint" at køre Tesla i Norge, kun "fornuftig".
Alternativt kan en P85 leases for 5500 eks moms, eller 6875 inkl. moms.
http:///...rmance-4d/B963600646
Det er et gammelt tilbud som tilsyneladende ingen hopper på, det lader til de stadig har den siden annoncen stadig er aktiv - ALT for stor engangsydelse vil jeg tro....;-)
Hej, jeg har fået en betalingsgaranti - ca 66% af den fulde indkøbspris - af min bank som jeg allerede har sendt til Tesla selvom bilen leveres ultimo februar. Pengene overføres til Tesla når der er plader på og indregistreret til mig. Når jeg henter nøglerne betaler jeg restbeløbet med dankortet.
hej @Mike du skal nok tjekke med Tesla for jeg mener ikke Tesla tager nogle form for kort, og det skal være en bank overførelse(3 dage før) eller en bank noteret check på 100% før de sætter plader på.
Få en bankcheck og lad dem scanne en kopi hos Tesla en 3-4 dage før, så er de tilfredse, og kan så få selve checken når bilen udleveres.