Loading...
dk

Den rette tilbehør og sæbe / voks / kombi til Tesla P85D med Opti-Coat Pro + ?? | Tesla Forum

MarkC
MarkC Dec 14 '15

Hej Tesla venner, 

Efter mange timers god læsning på forummet her, om alle mulige emner, har jeg besluttet at se en håndvask af bilen som en terapeutisk lørdags opgave :-)

Min nye Tesla P85D har fået Opti-Coat Pro + af Autoskadestuen på Amager. 

Jeg overvejer brugen af en Nilfisk højtryksrenser til at løsne det værste vejsnavs, men leder efter den rigtige sæbe og voks, evt. for sig, eller i kombi pakke. 

Er der andre Tesla ejere der har gode erfaringer med sæbe og voks forhandlere, og om produkterne skal købes som kombi eller hver for sig? 

Hvad med svampe, børster m.m.? 

Jeg køber gerne over Amazon.co.uk eller via dansk forhandler, så gode forslag modtages med kys hånd :-)

På forhånd tak

Mark 

lysmanden
lysmanden Dec 26 '15
Kontakt Morten fra Detail bilpleje. Han har behandlet over 200 teslaer. Han er ekspert i behandling af Tesla lak og rådgiver i bilpleje. Du kan også købe de rigtige produkter hos ham
lysmanden
lysmanden Dec 26 '15
Bruger iøvrigt selv skum lanse , højtryk og ikke mindst masser af tid og tålmodighed med lammeulds handsken til håndvask. Børster er vist ikke aå populært medmindre det er til fælgene
Hookmaker
Hookmaker Dec 26 '15

@MarC, læs noget mere under vask, der står masser. Du skal ikke bruge noget med voks når du har opticoat.